Batteri på std. plæneklipper, kan det betale sig.

Stod og så på et godt tilbud på en stiga klipper i den lokale kvikly. Den var kraftig nedsat. Men ville ikke købe den fordi den havde elstart.

Scooter - motorcykel - bil, hvor batterier til tider driller. Jeg syntes ikke jeg ville have et apparat mere i folden med batteri. Den har jo ikke engang "kickstarter" når batteriet er fladt.

? 1. Hvad er ideen egentlig med batteristart. Har man en velfungerende maskine skulle den vel starte efter få træk i snoren.

? 2. Selvkørende, er det en fordel. Hvor tung er sådan en satan lige.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Tjah hvorfor lige Elstart på en plæne klipper, jeg har også undret mig for det er da ikke noget særligt at hive en gang i linen, men mon ikke det bare er endnu et salgs trick. Men jeg kunne da godt forestille mig at den må blive en del tungere at futte rundt med hvis der både skal være en starter og en akomulator på den. Jeg har selv en rotorklipper som jeg skal skubbe rundt med, men kunne nu godt tænke mig at den trak sig selv rundt på plænen. Især fordi mine plæner er over 600 m2 tilsammen.

 

V.h.  Håndværkeren

 

Ps. Motorcykler med Elstart er for Pensionister

Vil så lige tilføje, at alt afhænger af behov. Min mor blev enke i 70 års alderen, og da hun forgæves havde prøvet at motivere os børn til at komme og samtidig slå plænen, valgte hun at ringe til nærmeste forhandler, og bestille "sådan en med nøgle" - og så var det problem klaret. For jer to "frelste" vil jeg forsigtigt spørge, hvorfor i alverden i diskuterer noget med motor - det ville da være meget sundere med en håndskubber fra "Gudenå", også samfundsmæssigt, når nu i slipper for kredsløbssygdomme.

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Tjah du er inde på noget der Gerhard, men skulle jeg bruge en håndskubber skulle jeg slå græs hver anden dag for at den kunne trække igennem det. Og ja jeg render og æder blodfortyndende medicin vandrivende o.s.v. Mit blodtryk ligger jævnt på 150-90 så det er med at passe lidt på sig selv.
Sørens, har mit webcamera nu stået tændt igen og afsløret min 0.1 ton kampvægt.

Du har fuldstændig ret, håndskubber er vejen frem. Men hvis man ikke har tid til at slå den hver gang den trænger så er håndskubber ikke lige vejen frem.

Jeg købte en fin Stiga, den blev skubbet ca. 100 meter på min plæne, så blev den pænt hængt ind i garagen, og der har den hængt siden. Lortet kan simpelthen ikke få has på græsset.

MVH


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis