Træ materialer til modelhus

Hej

Jeg går og overvejer at gå igang med at bygge en model af et hus (ikke et dukkehus), men planen var at bygge det op i træ, og så bygge det op som man ville gøre med et rigtigt hus, har dog ikke bestemt mig for målestok endnu..

Men jeg mangler derfor både materialer og flere ideer evt, tegninger til hvordan og hvorledes..

Jeg fandt engang en hjemmeside hvor man kunne købe hele byggesæt eller løsdele i træ til et sådan projekt, den har jeg desværre ikke mere.. Så kender nogle til et eller flere potentielle steder, så vil jeg gerne høre nærmere..

En mulighed mht. materialer, kunne være et sted hvor arkitekter henter materialer til de modeller de laver før de går igang med et projekt..
Jeg fik fortalt at der var noget omkring Randersvej i Århus der hedder noget i retningen af Arkitekten, der sælger miniature materialer netop til arkitekter, men har desværre ikke kunne finde frem til stedet..
Skulle der ligeledes være nogle der kender til dette eller andre lignende steder, så vil jeg også meget gerne høre nærmere..

På Forhånd Tak

P.s. Skulle der tilfældigvis være en glarmester eller nogen der kender en glarmester omkring Århus området, som læser med, så vil jeg også gerne høre fra personen, da jeg samtidig har planer om at lave akvarier/terrarier..
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej

Jeg tror bestemt du tænker på en forretning der ligger på Nørreport i Århus. Har været derinde og mener at de har det du søger.

Ligger på venstre side når du har snuden mod havnen lige over for arkitektskolen (tror jeg det er). Du skal vist ind i en opgang for at komme derind.

Håber du finder den.

Mvh. KRM

Skrevet af Killer-Koch på 17 aug 2008 23:09
Hej

Jeg går og overvejer at gå igang med at bygge en model af et hus (ikke et dukkehus), men planen var at bygge det op i træ, og så bygge det op som man ville gøre med et rigtigt hus, har dog ikke bestemt mig for målestok endnu..

Men jeg mangler derfor både materialer og flere ideer evt, tegninger til hvordan og hvorledes..

Jeg fandt engang en hjemmeside hvor man kunne købe hele byggesæt eller løsdele i træ til et sådan projekt, den har jeg desværre ikke mere.. Så kender nogle til et eller flere potentielle steder, så vil jeg gerne høre nærmere..

En mulighed mht. materialer, kunne være et sted hvor arkitekter henter materialer til de modeller de laver før de går igang med et projekt..
Jeg fik fortalt at der var noget omkring Randersvej i Århus der hedder noget i retningen af Arkitekten, der sælger miniature materialer netop til arkitekter, men har desværre ikke kunne finde frem til stedet..
Skulle der ligeledes være nogle der kender til dette eller andre lignende steder, så vil jeg også meget gerne høre nærmere..

På Forhånd Tak

P.s. Skulle der tilfældigvis være en glarmester eller nogen der kender en glarmester omkring Århus området, som læser med, så vil jeg også gerne høre fra personen, da jeg samtidig har planer om at lave akvarier/terrarier..



Hej jeg har skrevet et brev for nogle dage siden, jeg ved ikke om du har fået læst det?

Jeg vil bare vide om du nogen sinde fandt en løsning?

Mvh Cecilia




Hvis man går og overvejer at gå igang med at bygge en model af et hus (ikke et dukkehus), men planen var at bygge det op i træ, og så bygge det op som man ville gøre med et rigtigt hus. Mangler derfor både materialer og flere ideer evt, tegninger. Der findes en hjemmeside hvor man kunne købe hele byggesæt eller løsdele i træ til et sådan projekt, men kan ik finde den.? hjælp tak

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis