vinduesmaling

er der mon nogen der kan fortælle mig, hvor man kan få vinduesmaling.
har efterhånden haft den hobby i mange år men det er efterhånden umulig at finde forretninger der fører et bare nogenlunde sortiment
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Mener du GLAS maling, altså til at male på glas (silicat maling) ? eller mener du VINDUES maling, altså til at male rammen på et vindue (eks Gori 100) ?
Førstnævnte har man tidligere kunnet købe i diverse hobby forretninger, hvorimod sidstnævnte kan købes bla. i røverkøb.
jeg mener vinduesmaling, det børn laver - maler med farve på plast og når det er tørt kan det sættes på vindusglasset - kan bruges igen og igen. men der er næsten ingen forretninger der fører det mere, ikke hvor jeg bor i hvert fald ( horsens området ) ej heller i vejle området.
Prøv her 
De har en butik i vejle. Men det er ikke meget de har

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

takker mange gange for hjælpen
Jeg har købt gennem QXL.dk. 20 flasker for 100,- + 75,- i forsendelse. Ide?

Mange hilsner, Ninett

Hilsen Ninett

-----------------------------------------
Nød lærer nøgen quinde at spæne, men lavvande i pengetanken skaber kreativitet

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på træbeskyttelse med dækkeevne-garanti med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også