Udeb at have set den faktiske væg, så GÆTTER jeg på at der er tale om en fast væg med en gipsplade på hvis der er benyttet de grønne indmuringsdåser ?
Dvs, så er dåsen sandsynligvis sat fast i murstensvæggen UNDER gipspladen, hvorfor din samling bliver rent kosmetisk. Men da der er tale om gips ville jeg nok vælge at bruge pollyfilla. Det har jeg selv gjort i det ene værelse jeg har bygget færdigt i kælderen (efter samme princip med gips plader som vægge). Og der har elektrikkeren ikke sagt noget til at den grønne dåse stak ca. 1cm ud over væggens kant da han skulle klippe kablerne til. Han har dog specificeret at når jeg kommer til de næste værelser hvor der skal dåser i udvendige vægge der bliver isoleret, så skal vi nok bruge forfradåserne, da de grønne dåser slet ikke kommer i nærheden af den originale væg.
På en gipsvæg bliver pollyfilla NSTEN ligeså pænt som den oprindelige gips, og kan behandles og slibes på samme måde, hvorfor det er svært at se forskel på pollyfilla'en og gipsen. Alternativt, så brug en gipsspartel. Det er samme princip.