meget mærkeligt toilet og afløb

Hej! Jeg sidder lidt i en kattepine. Min kæreste og jeg har lige købt et dejligt hus fra 1928. Og for et par uger siden, begyndte vi at få problemer med at gulvet i badeværelset på 1. sal blev "oversvømmet" når vi havde taget bad. Efter en uge med det, kiggede min onkel på det, og fandt i gulvafløbets vandlås, en "serviceprop", som, når den blev fjernet, faktisk fjernede problemet. Det eneste minus var at vi fik en lille smule kloaklugt en gang imellem. Nu er toilettet så pludselig stoppet til, og en split har hverken gjort det ene eller andet. Det mærkelige er bare at det kun er fra badeværelset på 1. sal vi har problemer. Hverken toilet i stueetage, køkken eller bryggers giver nogle problemer.

Er der nogen der har et godt bud på hvad jeg skal gøre?
Hej! Jeg sidder lidt i en kattepine. Min kæreste... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tror det kommer an på, om sælgeren har været i god eller ond tro, da han lavede det omtalte arbejde. Men under alle omstændigheder er det en sag mellem dit forsikrings selskab og ham.

Tror bare, at du skal anmelde det på din ejerskifteforsikring. Så er det forsikringsselskabets problem, om de selv eller sælger skal betale.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis