Bagklap i baglås - autoriseret eller uautoriseret forhandler?

Hej,

På min Toyota Carina E fra 1996 er bagklappen sat sig i baglås(det er en 5-dørs). Jeg kan hverken åbne med nøgle eller med knappen inde i kabinen. Jeg har prøvet at skille det meste ad, og jeg kan se at alt det mekaniske virker, når man prøver at åbne klappen, men den åbner altså ikke. Brugte hele aftenen i går og nu har jeg altå givet op og sender den til mekanikker. Normalt har jeg den til en uautoriseret mekanikker, men jeg overvejer at sende den til autoriseret med dette problem. Hvad synes I? Mine overvejelser går på at det autoriserede værksted helt sikkert har viden og værktøj liggende der kan løse problemet, men også sikkert er meget dyrere. Nogle gode input?

På forhånd tak.
/Thomas
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det vigtigste når man sender sin bil på værksted , det er at ha tillid til sin mekaniker,så er det ikke så vigtigt om han er autoriseret eller ej, man kan godt være heldig og blive meget fint behandlet som førstegangskunde, man kan også blive tørret nok så grundigt i xxxxx, så det er et spil i lotteriet.men kender du ikke en der har lyst til at hjælpe dig,det er somme tider bedre at være to om at løse et problem,og hvis du har skilt det meste ad, så bør det ikke være så stort et problem, blot en opgave ! 
held og lykke med projektet

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Har du prøvet at trykke ned/ind på klappen når du drejer nøglen???

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

når du siger alt det mekaniske virker hvad med låspalen
virker den ogsår.!
siden bagklappen er gået i baglås.?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind