Fyldningsdør m/karm i Bilka til 779kr (uge 33/2008)

Hej Forum

Bilka har i denne uge tilbud på fyldningsdøre inkl. 100mm. karm til 779kr., og med 100mm. karm er prisen 999kr., og det er mig bekendt en ret god pris (ret mig hvis jeg tager fejl)
 
Er der nogen af jer som kender til hvordan kvaliteten er på disse døre, kontra f.eks. Swedoor ? Det fremgår ikke i reklamen hvem som "står bag" disse døre.

Dvs. kan man købe billigt-for-dyrt ?

http://viewer.zmags.com/showmag.php?linksid=1153#/page58/


Thomas
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er svært at sige, om den er god nok. Har ikke set den. Men kan dele mine tanker med dig, da jeg valgte nye døre.

Havde først kigget på en dør fra Sweedoor, som var formpresset. Indvendigt i døren var der et celleindlæg. Døren virkede for tynd = ikke særlig holdbar. Jeg valgte en massiv dør istedet, som var lidt dyrere, men den virker mere solid end den formpressede.

En glat formpresset dør fra sweedor koster 865,- og en massiv 1729,- begge med 100 mm karm om i samme størrelse som i Bilka.

Du kan se mere her: http://swedoor.dk/ (de har prisliste på alle deres døre på hjemmesiden).

Men tag da i Bilka og kig på døren, og bagefter til Jysk Vindueskompagni eller Silvan som begge forhandler sweedor døre og kig på en massiv dør i stedet. JVK er et godt sted, da de måske ved lidt mere om dørene end i Silvan. JVK har også opskårne modeller af dørene, det ved jeg ikke, om de har i Silvan.
de er sikkert okay. mange indvendige døre i dag er jo bare en pap dør og de koster jo det samme som dem der. men dem der som bilka har er nok nogle billige produceret og sikkert ikke helt lige og der kan nok være nogle fejl i malingen.
men det skal man jo selv afgøre om det er dem man vil have

i lære som tømrer
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også