Nøgleboks med kode

Hej..

Jeg så for noget tid siden en nøgleboks på et kræmmermarked.. Det var en sag, med kodelås, lidt ala den her:



Mvh

Mark Herskind

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan se, at det sidste af min post var smuttet ?!

Den jeg så på kræmmermarkedet kostede 150 kr.. Den var i original embalage og så ikke brugt ude.. Dem jeg finder på nettet koster fra 700 kr og opefter.. Så mit spørgsmål var, om det bare var for dumt at jeg ikke købte den, eller om jeg søger de forkerte steder på nettet??

Mvh

Mark Herskind

Super ide, har i nogle link til hvor de kan købes? Er de noget værd, dvs. kan man have husnøglen i den uden at tyve kan brække den op/stikke af med den??

Umiddelbart ser den viste model spinkel ud, og med en kodelås på kun 3 cifre, så burde det ikke tage mange timer for en indbrudstyv at  bryde koden, findes de med flere kombinationer, evt. digital kodelås??

Venlig hilsen

Klaus

Prøv lige at checke med din forsikring - hvis jeg ikke tager meget fejl vil det være forrygende let af vride låsen af med en rørtang (eller et vip af en hammer). Så det i en "demovideo" for en lås engang - og testede det inden jeg skiftede en hoveddør....

Kunne forestille mig, at forsikringen ville stille sig på bagbenene, hvis du anvender en ikke-godkendt lås til at opbevare din husnøgle.

 


Mvh.

Jan R.
Annonce
Det var noget i den stil jeg overvejede.. Men har endnu ikke fået gjort noget ved det.. Men overvejer lidt at skrive en mail til mit forsikringsselskab for at høre hvad de siger til sådan en sag..

Mvh

Mark Herskind

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis