Vandskuring

Hejsa

Vi vil gerne vandskure vores hus, men er lidt i tvivl om det er muligt.
Vores hus er pudset, hvorefter der er sat "murskaller" (kvarte mursten) på hele huset, så det ser ud til at være et murstenshus. Disse skaller er MEGET ru og ujævne (se billeder). Er det muligt at vandskure på sådan noget?

Hvis ja:

Vi har tænkt os at bruge et færdig produkt, hvor man kun skal blande vand i.. er der et specielt mærke, der kan anbefales?

Hvad er bedst.. at blande farve i fra starten eller at male huset efterfølgende?

På forhånd tak og go' søndag

Jannie

Hejsa Vi vil gerne vandskure vores hus, men er... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
"ikke moderne" LOL ja som george siger er det selvfølgelig et must at skallerne sidder fast

Murermester Michael Flyger Jørgensen

23804516

Skallerne sidder rigtig godt fast. Der er jo også fuget imellem skallerne, og det ser også pænt ud. Forstår ikke helt det med, at de ikke suger. Hvis man sprøjter vand på dem suger de det hele lige med det samme.
Kun godt de sidder fast, og de suger. De fleste skaller er ud af kalksandsten, som ikke suger!

Jeg er som George Gearløs finder på nye ideer, kan fixe det meste der er gået i stykker. Især inden for murer murerfaget hvor jeg har arbejdet i mange år har jeg eksperimentet en del for nye og kreative løsninger. Projekter og ideer er der hele tiden en masse af … For tiden er jeg i gang med at lave mine egne opfundene hegns hætter ud af ren cement. Og at murer rund skorsten, lave mine egene mursten ud af granit. Jo,,, kunne blive ved, men det ville du nok synes var kedeligt – hvis da er nogen der når så langt i teksten.
 
Hej
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også