Hjælp til Seitron gulvvarmestyring

Hej med jer.

Sidste år fik vi lavet gulvvarme i 90 m2 og det er herligt at det er ovre.

Men jeg har problemer med den trådløse styring af fordeleren. Jeg går frem efter manualen og den "parrer" den trådløse til selve styringen, men så stopper den igen.

Endvidere virker det meget mystisk at det ikke kan række!
Shunten og styringen sidder i et skab lige midt i de 4 kredse det skal styre, dog oplever jeg at, når skabet lukkes slukker den for styringen i bryggerset (altså går lyset ud i styringen).

Så jeg ville høre om der er andre herinde der har en Seitron gulvvarmestyring med evt. samme problemer - jeg kyler snart l..... af h...... til!!!!!

Jeg har opgivet at ringe efter vvs'eren endnu, da de ikke kunne sætte det rigtigt til fra start!

Håber at høre fra nogen, ellers flytter jeg snart til Sverige!

Det er denne styring: http://vvs-eksperten.dk/index/seitron-base-kreds-u-antenne-p5644 og
Disse termostater: http://vvs-eksperten.dk/index/seitron-rumtermostat-traadloes-p5641

Hej med jer. Sidste år fik vi lavet gulvvarme i... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Så har jeg makket lidt med det. Jeg har fået alle 4 til at køre i går aftes, men til morgen virkerede nr. 4 ikke.

Mens jeg så forsøgte at parre igen opdagede jeg, at det jeg blev smidt af det trådløse net!!!! Jeg kan se routeren kører på 11-2.462 Ghz - kan det måske forstyrre signalet til gulvvarmen???
Kan jeg ikke ændre frekvensen på gulvvarmen?
Virker den så igen hvis du slukker for din router, sætte dimsen på 30 grader, kører kontaken helt ned helt op og så sætter den i midterstilling (så skal du ikke vente 5 minutter resultatet).

I så fald, prøv at tvinge din router til en anden kanal, eller med en anden trådløs router.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Hej igen.

Det virker helt kanon med det du skriver med at sætte den på 30 grader og dimsen ned, op og i midten. Så finder den alle. Men når jeg skruer ned for temperaturen derefter går de ud igen, ved du hvorfor???
Tror ikke man kan resette den, måske der sidder en reset inde i modtageren.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

De virker alle fint nu - men når jeg skruer ned fra 30 grader går de ud - ved du hvorfor???
Din antenne er fucked op. Jeg har et tilsvarende system og skal nu ha min 3 antenne enhed. Styreboksen "brænder" dem simpelthen af. Den forhandler jeg købte mit system af gav mig en gratis føste gang men denne gang skal jeg selv betale :-(
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis