DRIVA...hvordan?

Hvordan plejer i at gøre ved brug af DRIVA til gipsplader?nogle mener der skal bores for,andre mener der ikke skal.jeg har prøvet begge dele,har brugt DRIVA meget før hen,syntes det virker lige godt,men det er klart bedst at bore for ved kun et lag gips,syntes jeg...

Kom nu igang for fanden,klokken har ringet

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
driva er udformet så de selv borer for, jeg har brugt masser af driva ankre på mit arbejde , og jeg har aldrig boret for, jeg kan ikke sige om de holder bedre hvis der bores for,men det er da muligt ?

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Jeg har også brugt rigtigt mange drivare, har aldrig en skænket tanken på at bore for, jeg kan ikke helt se meningen med det!!
Jeg har monteret køkkener og radiator uden at bore for og de er ikke faldet ned endnu!
hilsen nosi

Muligvis en god ide at borre for, hvis det skal være 100% i "vinkel", da drivaen, uden borre for kan glide en lille smule!
En god driva og en PZ2'er bit. Så er man godt på vej... det kræver lige et par forsøg før man virkelig har taget på det, men så kører det også bare!!!
ved heller ikke om holdbarheden bliver bedre,det var egentlig fordi jeg havde læst noget materiale om driva engang,hvor der nævnes at ved kun enkelt lag gips bores der for....så har bare prøvet lidt af hvert men som der nævnes har jeg heller ikke oplevet den store forskel...

Kom nu igang for fanden,klokken har ringet

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis