Vinduer fra JxxNA

ADM: Der er sat "xx" i firmanavn, da der er gået 2 år efter indlæg om fejl. Firmaet har jf. reglerne doneret 500 kr. til Læger uden Grænser.

Hej .

Jeg vil gerne fortælle om en lille skræk historie. I September 2007 bestilte vi nye vinduer hos JxxNA Vinduer  i Roskilde, dette skulle kun tage 45 dage, efter 45 dage var der stadig ingen vinduer, hvorfor vi ringede for at spørge hvor de blev af, dette kunne sælgeren ikke svare på, men han undersøgte det, og havde fået svaret, det viste man ikke. Nå men vi var i god tid og tog den med ro, og vi fik så endelig vinduerne i Febuar måned 2008, hvor vi checkede dem, og kunne den næste dag sende 1 stk vindue retur til JxxNA da der var en revne hele vejen igennem, så det ville vi ikke have, jeg skal lige nævne det er Maghoni vinduer vi havde bestilt. En uge efter fik vi brev om at JxxNA Vinduer havde besluttet vi skulle have et nyt vindue, selvfølgelig skulle vi det, i vores øjne var andet utænkeligt når der var en revne. Nå men vi kom bag i køen og måtte så vente ydeligere i 7 uger inden det sidste vindue dukkede op, jeg havde samme dag det stod i indkørslen ringet og rykket for det, så jeg ringede straks til sælgeren og sagde det var kommet, det kunne han ikke forstå, da han ikke havde fået noget af vide om at det var sendt.
Nå men vi kunne gå igang i uge 23 i år 2008, da vi havde taget en uges ferie, jeg vil gerne lige sige det var vores stue der skulle laves helt om, så min mand pillede hele vinduespartiet fra hinanden og byggede en ny væg op og selvfølgelig nye vindueshuller og selvfølgelig til døren også som vi også havde fået, dette var klaret på lidt under en uge, da weekenden kom begyndte vi på at sætte vinduerne i, og til sidst døren, da vi så stod og beundrede værket, kunne vi til vores store ærgelse se mange fejl ved vinduerne og døren, hængslerne var sat skævt i, så det ene vindue skrabede på for oven, dette var på de 2 af vinduerne, midtersprosserne kunne man se ud igennem, man havde åbenbart glemt at lime dem, dørrammen var buet så døren skrabede på, og der var så også en revne i godt gemt. Dette skyndte vi os så at klage over den efterfølgende dag hvor vi sendte billeder via mail, der skulle gå ca 1 måned inden der kom en tømmer for at ordne dette, til vores store utilfredshed, da dette jo indebar at bare ingenting af det vi havde købt i dyre domme var helt. Døren fik vi af vide den var ikke i vinkel og vi skulle rette den  op i den ene side, dette gjorde min mand så, men han måtte opgive projektet, og vi tilkaldte en tømmer som brugte 2 timer på at rette døren, han kunne så fortælle at rammen var hamrende skæv, så det var ingengang vores fejl, men en fejl fra firmaet. Da vi så skulle til at sætte vindueskarme i passede det heller ikke fordi ingen af revnerne til karmene var ens, der var 4 millimeter til forskel, på alle tre vinduer, så manden var lige ved at gå ud af sit gode skind, fodi han troede snedkeren der havde skåret vindueskarmene have fræset forkert. Men det viste sig at de havde det mål vi havde opgivet, det var vinduerne det var galt med. I denne weekend er vil endelig blevet færdige, jeg mangler bare lige at tapetsere i dørfalsen igen så er det hele færdigt, men fra vi bestilte vinduer og dør til vi er færdige har der sørme næsten gået 11 måneder og det er ikke vores eget arbejde der har sænket processen, det er bare for dårligt. Vi er godt klar over der ikke er noget at gøre for at få kompensation for noget, men vi syntes det er utrolig dårligt af JxxNA at levere sådan en dårlig ordre. Hvad mener i?  Vi har tænkt os at skrive og klage til firmaet over behandlingen og ordren men kan vi gøre andet. Med venlig hilsen  Susanne



8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja! Lav et indlæg på spredrygtet.dk .

Thomas

Hej Susanne

Som direktør for JxxNA, skal jeg beklage det forløb du beskriver, det er på ingen måder tilfredsstillende. Udfra dine oplysninger her på siden, har det ikke været muligt for mig at spore dig i vores system, derfor skriver jeg her.

De billeder som du viser, lever ikke op til vores normale kvalitet og standard, derfor vil jeg meget gerne have du retter henvendelse direkte til mig. Jeg vil efterfølgende drage omsorg for at sagen bliver afsluttet, på tilfredsstillende vis. 

Vi skulle meget gerne komme frem til en løsning, hvor I bliver tilfredse med Jeres nye mahogni vinduer.

Med venlig hilsen

Bo Christensen
Direktør

Hej Bo.
Det kan jeg ikke forstå, fordi du har da skrevet til mig, og i har været ude og få ordnet mine vinduer, men de er jo ikke nye længere da de jo er blevet repareret. Døren som snedkeren sagde ikke var i vinkel, det tog en snedker 3 timer at rette op da det var hele rammen der er skæv ikke fordi den var sat skævt i, vi er ved at sætte en mail sammen til jer, jeg skriver direkte til dig ang. det, og ja vi er så ærgerlige over at der bare har været så meget fejl på vores ordre, tal med Kasper i Roskilde han ved også det hele da det er ham jeg hele tiden har talt med under hele forløbet. Han har også alle billederne vi har sendt. Jeg har fået en mail fra dig den 8/7-2008. Der hedder jeg Sanne. ( Mit kaldenavn.)

Med venlig hilsen

Susanne.

Hej Susanne

Jeg havde opfattet dit første indlæg som om vi ikke havde / eller ville behandle din reklamation, men det glæder mig trods alt, at sagen er blevet behandlet, selv om forløbet ikke er tilfredsstillende.

Vi har ca. 4500 leverancer om året og udfra dit første indlæg, er det umuligt at spore dig i vores system udfra navnet Susanne. Jeg ser frem til at modtage din skrivelse, så vi kan få sagen afsluttet.

Med venlig hilsen

Bo

 

Hej Bo
Jeg er da ked af at måtte sige at de 13 vinduer og 3 døre vi har fået fra JxxNA i 2002 stort set ligner de billeder som Susanne har vist mht til skævheder og revner i træet, og oveni det kan tillægges manglende skruer, glaslister der ikke er sømmet fast og hasper der er sat fast i forskellige højde. Men tilgengæld var vinduerne heldigvis kun 2,5 mdr forsinket i forhold til lovet leveringsdato.
Annonce
Kunne da tyde på at der ikke kom noget respons fra "Bo" denne gang :)

Hej TF7173

Ja "Bo" har nok ikke lige tænkt på andre måske kunne have lige så mange problemer med deres ordre som de har fået bestilt hos JxxNA. Vi ærger os gevaldigt over vi bestilte det samme sted igen som vi gjorde for 6 år siden da vi modtog de første vinduer 3 stk til vores sydgavl, 1 år efter vi havde fået sat de vinduer i regnede det ind langs gummikanten ved vinduet hvorved der kom vand ind på vindueskarmen, dette har vi selvfølgelig reklameret for dengang hvor vi fik af vide vi bare lige skulle rette lidt på gummikanten, det var svært så det fik vi ikke gjort, ærger os over vi ikke dengang var lidt mere obs på tingene. Vi har i forbindelse med vores renovering af vores stue her i sommer fået lavet vores 3 første vinduer at en snedker, træet var sendt til os fra JxxNA fordi vi klagede over vinduespartierne også var blevet helt sorte på trods af vi har fulgt rådet fra JxxNA om kun at bruge linolie. Men brugen af den snedker, kunne næsten være ligemeget, at lave 3 vinduer tog 4 hele dage og så vendte han alligevel det ene forkert så vi selv skal til at skille det igen. Vi orker ikke flere håndværkere lige med det samme, og han er eller en rigtig god snedker mente vi da han ellers har haft flere jobs hos på min mands arbejde, men han er åbenbart faldet af på den, kvaliteten er ikke hvad den har været. Desværre. Nå dette var bare lige en ekstra historie fra mig om JxxNA
Hilsen Susanne.

 

Hej TF7173 og Susanne

Jeg kan og vil ikke benægte, at vi laver fejl og modtager reklamationer på vores produkter.

Som tidligere nævnt leverer vi ca. 4500 ordre (ca. 35.000 vinduer og døre) om året til kunder i Danmark, det svarer til ca. 17 nye kunder pr. arbejdsdag året rundt.
Derfor kan vi ikke undgå, at der opstår reklamationer, og ja der er nogle sager, vi kunne have løst bedre og hurtigere.

Selv om vores reklamations% er lille, er vi selv i dag ikke gode nok til at behandle servicesagerne. Derfor indkøres der i løbet af efteråret et nyt system, hvor vores kunder gerne skulle opleve et hurtigt svar og en hurtig reaktion fra vores side.

Mvh.

Bo

 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis