ADM: Der er sat "xx" i firmanavn, da der er gået 2 år efter indlæg om fejl. Firmaet har jf. reglerne doneret 500 kr. til Læger uden Grænser.
Hej .
Jeg vil gerne fortælle om en lille skræk historie. I September 2007 bestilte vi nye vinduer hos JxxNA Vinduer i Roskilde, dette skulle kun tage 45 dage, efter 45 dage var der stadig ingen vinduer, hvorfor vi ringede for at spørge hvor de blev af, dette kunne sælgeren ikke svare på, men han undersøgte det, og havde fået svaret, det viste man ikke. Nå men vi var i god tid og tog den med ro, og vi fik så endelig vinduerne i Febuar måned 2008, hvor vi checkede dem, og kunne den næste dag sende 1 stk vindue retur til JxxNA da der var en revne hele vejen igennem, så det ville vi ikke have, jeg skal lige nævne det er Maghoni vinduer vi havde bestilt. En uge efter fik vi brev om at JxxNA Vinduer havde besluttet vi skulle have et nyt vindue, selvfølgelig skulle vi det, i vores øjne var andet utænkeligt når der var en revne. Nå men vi kom bag i køen og måtte så vente ydeligere i 7 uger inden det sidste vindue dukkede op, jeg havde samme dag det stod i indkørslen ringet og rykket for det, så jeg ringede straks til sælgeren og sagde det var kommet, det kunne han ikke forstå, da han ikke havde fået noget af vide om at det var sendt.
Nå men vi kunne gå igang i uge 23 i år 2008, da vi havde taget en uges ferie, jeg vil gerne lige sige det var vores stue der skulle laves helt om, så min mand pillede hele vinduespartiet fra hinanden og byggede en ny væg op og selvfølgelig nye vindueshuller og selvfølgelig til døren også som vi også havde fået, dette var klaret på lidt under en uge, da weekenden kom begyndte vi på at sætte vinduerne i, og til sidst døren, da vi så stod og beundrede værket, kunne vi til vores store ærgelse se mange fejl ved vinduerne og døren, hængslerne var sat skævt i, så det ene vindue skrabede på for oven, dette var på de 2 af vinduerne, midtersprosserne kunne man se ud igennem, man havde åbenbart glemt at lime dem, dørrammen var buet så døren skrabede på, og der var så også en revne i godt gemt. Dette skyndte vi os så at klage over den efterfølgende dag hvor vi sendte billeder via mail, der skulle gå ca 1 måned inden der kom en tømmer for at ordne dette, til vores store utilfredshed, da dette jo indebar at bare ingenting af det vi havde købt i dyre domme var helt. Døren fik vi af vide den var ikke i vinkel og vi skulle rette den op i den ene side, dette gjorde min mand så, men han måtte opgive projektet, og vi tilkaldte en tømmer som brugte 2 timer på at rette døren, han kunne så fortælle at rammen var hamrende skæv, så det var ingengang vores fejl, men en fejl fra firmaet. Da vi så skulle til at sætte vindueskarme i passede det heller ikke fordi ingen af revnerne til karmene var ens, der var 4 millimeter til forskel, på alle tre vinduer, så manden var lige ved at gå ud af sit gode skind, fodi han troede snedkeren der havde skåret vindueskarmene have fræset forkert. Men det viste sig at de havde det mål vi havde opgivet, det var vinduerne det var galt med. I denne weekend er vil endelig blevet færdige, jeg mangler bare lige at tapetsere i dørfalsen igen så er det hele færdigt, men fra vi bestilte vinduer og dør til vi er færdige har der sørme næsten gået 11 måneder og det er ikke vores eget arbejde der har sænket processen, det er bare for dårligt. Vi er godt klar over der ikke er noget at gøre for at få kompensation for noget, men vi syntes det er utrolig dårligt af JxxNA at levere sådan en dårlig ordre. Hvad mener i? Vi har tænkt os at skrive og klage til firmaet over behandlingen og ordren men kan vi gøre andet.
Med venlig hilsen Susanne