Nye indlæg.

Jeg savner meget den mulighed der var i den gamle opsætning, som indlogget kunne man se nye indlæg fra alle fora samlet. Hilsen Aksel
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det gør jeg også

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Jeg støtter ovenstående (selvom jeg har nævnt det i anden sammenhæng, og der er kommet flere nye indlæg ude i højre kolonne på forsiden end oprindeligt).

I øvrigt synes jeg søgefunktionen er lidt forvirrende, hvor søgeresultaterne står noget mere hulter til bulter end tidligere. Hvis jeg eks. søger på "litex" får jeg en guds velsignelse af hits, men det er meget svært at finde hoved og hale i hvad der hører sammen, og hvilken indlæg, der er de seneste. Jeg vil anbefale en datosortering og også gerne en samling under tråde, hvis muligt
"Ulæste indlæg" ude TH - kan den ikke bruges eller hvad??

Sniffer  
Joe - måske - den giver 1098 sider til mig

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Det er jo fordi forummet er flyttet - skynd dig at markere alle indlæg som læste - så fungerer det fremover med kun de nye.
Det har jeg gjort og det virker.

Den markering finder du nederst TV.
Og marker indlæggene som læste, når du ikke gider læse dem.

Sniffer  
Annonce
Akselj: Løser "Ulæste indlæg" problemet? Derudover vil jeg lave en udvidet "Nye indlæg", men det bliver først i forbindelse med en større opdatering der er under opsejling.

Gerhard: Fik du styr på det med de mange sider (vha. Sniffers råd)?


Mvh. AllanE
Ærligt - så ---- tja.
Men min far sagde altid - kan ikke få den man elsker - må man elske den man får. Der vil fremover være flere forum og indlæg som jeg ikke får læst - simpelthen fordi jeg ikke får en total samlet visning af alle indlæg - men fremover skal ned i de forskellige forums for at se dem - og det er mit temparament ikke til. (Eksempelvis har jeg mc - men gider ikke læse 20 uinteressante indlæg om at bore en puch, for at se noget interessant.)
Dette svar er kun fordi du spurgte direkte - jeg har affundet mig med situationen

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Med en MC kan du da hurtigt spurte fra alle de Puch  maxi'er.

Sniffer  
Ikke om, men til Gerhard.

Sniffer  
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis