puch maxi k, vil nogen gange starte men går ud igen

Hej min puch maxi k har meget svært ved at starte, jeg har lige skiftet cylinder, topstykke, stenpel og udstødning, karburator er også rimlig ny.
Jeg har lige indstillt plantinerne så nu knistrer den rigtig godt, men den er helt tør når man tager den ud altså tændrøret, det lyder som om den ikke får noget benzin når jeg prøver at starte den. Der mangler en møtrik i den ene pindbolt, kan det betyde noget, altså kan den miste kompression der?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den manglende møtrik på pinbolten kan godt give tab af kompression, så den ville jeg få fikset..

Er der benzin i karburatoren? Hvis ikke, kan det bare være et stoppet filter, eller tappen ind i tanken.. Ellers prøv at tage karburatoren ud og skild den ad og rens delene, evt med trykluft..

Mvh

Mark Herskind

Okay, tak, for den skiftet inden længe.
der kommer benzin til karburator, og jeg kan se på tændrøret at den også er lidt våd. den kan starte når jeg ikke har været ude ved den i lang tid og benzin har været tændt, men derefter kan jeg ikke starte den
Måske er det stoppet oppe i tanken. pil slangen af og se om det render som det skal.


 

det gør deer, jeg har fået min onkel som er mekaniker til at kigge på det, og han siger der ingen kompression er på den
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis