Cement stoevet Bil

Hej

Jeg parkerede i en periode paa mit arbejde lige ved siden et omraade i ombygning. Uheldigt nok tyder det paa at vinden har baaret en sky af cement stoev over paa min bil - da det var fugtigt i vejret blev resultatet at jeg nu har en cement stoevet bil - jeg har hoejtryks spuglet bilen flere gange, men det har ikke hjulpet.
Der ud over har jeg proevet at polere en firkant for at se hvad der skete - jeg fik cement stoevet af, meeeen omraadet er nu, efter nogle maaneder, blevet totalt ridset da poleringen ikke laengere er til stede.

Det goer faktisk lidt ondt i sjaelen da bilen kun er 8 maaneder gammmel, men selv nyvasket ligner den en gammel stoevet bil. (bilen er sort og stoevet er graat)

Haaber der er nogen der maaske kender et mirakel middel der kan faa bugt med stoevet?

(Forruden er efterhaanden blevet stoev frie, men det tog ogsaa mange regnvejrs dage med vinduesvisker aktivitet - med tilhoerende lyd som om viskerne koerte frem og tilbage over fint sandpapir.

Paa forhaand tak

Frederik
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du snakket med bossen for bygge pladsen.
Det må være deres skyld?? måske de har en forsikring der kan dække.

Men det er nok ikke nemt at få til at se pæn ud igen, har noget familie der havde holdt på en havn, og nogen havde været ved at male på et skib i nærheden, den bil kunne ikke fåes ren selv at et prof polercenter, det endte med at bilen blev omlakeret.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også