Tråden er låst

Kat foræres væk

Hej

Jeg har en sort/hvid huskat (indekat) som jeg skal af med. Han er 6-7 år gammel, er fundet i en comtainer som lille ny killing, impoteret til et hjem hvor han ikke kunne bo grundet baby (moderen valgte barnet fremfor katten - hvem kan bebrejde hende for det) og senest har min bror haft ham i 5-6 år. Han er er en meget kælen og aktiv kat, der ikke går af vejen for lidt sjov.
Kan har et sort ansigt men næsen, kinderne og munden er hvid.
4 hvide poter, sort overkrop og sort hale. Maven er hvid.
Han er gratis for den interesserede katteelsker.

Hilsen Karin
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan katten ikke fungere sammen med børn, eller hvorfor skulle den væk fra babyen ?

Hej Twist

Jo, det tror jeg nu nok han kunne, men moderen "glemte" ham lidt. Han blev lidt forsømt, og det kan ingen vel lide at blive når man har været etteren.

Så derfor skulle moderen af med ham. Og da han stod for en aflivning så tog min bror ham, og har haft ham nu i en del år.

Min bror skal af med ham grundet beboerforeningen har sagt at han ikke må have kat, så nu er det lejligheden eller katten.

Hilsen Karin

PS hvis du giver mig dit mob nr. kan jeg mms et billede af ham hvis du ønsker det.

Jeg ville gerne hjælpe, men min kone vil ikke have flere katte. Det hjælper dog nok en del på muligheden for at finde en modtager at dyret ikke har problemer med børn.
Finder du/i ikke en aftager kan jeg varmt anbefale kattens værn. De tager imod dyrene og forsøger at finde et nyt hjem til dem. Enkelte dyrlæger hjælper også gerne med at finde nye hjem til dyrene, men der kan være lidt langt mellem de læger der er villige til at hjælpe.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis