ring billigere til mobil

nu tænker i jo nok at dette er en reklame, det er det ikke blot en information om hvordan man kan ringe billigere fra "fastnet" til mobil.

hvis man ønsker link til det jeg skriver må man sende en PB til mig

er nemli faldet over et produkt som gør at du slipper for at rende rundt hjemme (eller i sommerhus) og lede efter signal til din mobil, men i steden for kan anvende en almindelig telefon eller trådløs for den sags skyld.

det hele kommer sig af at vi i det firma jeg er ansat i skulle bruge et sikkert/billigt alternativ til en fastnet linie til stald alarmer. efter mange timers søgen på nettet fandt jeg endelig een der kunne det vi skulle bruge og tilmed var til at betale.

produktet hedder en GSM gateway og fungere ved at du sætter et simkort i den og derefter kan du slutte en hvilken somhelst telefon til den og få klartone ganske som var det en fastnet linie, og i dag kan man jo få simkort uden abonoment og med billige minut priser fra næsten alle tele selskaber.

jeg har selv i dag bestilt mig en + simkort fra min teleudbyder da tøserne herhjemme har en kedelig tendens med at ringe fra vores iptelefon til mobil det koster lidt over 1 kr i minuttet hvor jeg med det andet kan klare samme opgave til ca 40 øre i minuttet.

en GSM gateway koster knap 1000 kr leveret på adressen og en alm trådløs telefon kan man jo få for et par 100 kr

jeg vil til sidst slå fast at jeg på ingen måde har relationer eller får rabat for at oplyse dette, jeg ville bare garne dele det med jer andre da jeg selv synes det er en go ting specielt til sommerhus eller hvis man ofte ringer til mobil

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind