havetraktor

hej..
har lige købet endnu en havetraktor med 11hk..
men har en storte problem da den ikke kan starte

motoren køre fint rundt og der er også kompression.

ham jeg købet den f sagde at den bare skulle  havde lidt benzin ind ved tændrørt.. og så ville den starte.. havde også fået den starte et par sekunder og så gik den ud da den havde bruget det benzin jeg havde puttet..

har renset kaburatorn det hjalp ikke.
har skifte kaburatron hjalp heller ikke..

Hva kan der lige være galt??

Mvh jonathan

mvh jonathan


hej.. har lige købet endnu en havetraktor med... Vis hele indlægget
35 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ved ikke ret meget om selve havetraktoren, det er mere motorerne jeg gør i. Men jeg kan måske godt hjælpe alligevel. hvilken gearkasse er det der sidder på? og er det alm. gear?
Hmm, jeg ved sgu ikke lige... Hvis du kun træder pdalen halvt ned, kan du så skifte gear?
nej...det kan man heller ikke..

mvh jonathan


det ved jeg ikke lige..der er ikke nogen propper man kan åben for..

mvh jonathan


Jeg mener at der på Peerless gearkasserne sidder en gul plasticprop på toppen
undskyld jeg har taget så lang tid om at svare.. men har haft temlig travlt..

det er sidder ikke en gul prop på den..så går ud fra at man skal skift gear når man ikke holder pedalen ned..

mvh jonathan


1 år efter i har skrevet dette, har jeg købt samme model. Jeg vil gerne vide hvem der har lavet modellen og evt. hvor man kan få dele til klippebord, tænker på selve lejehuset til knivene. Mit det ene er defekt
Hej bocher, har aldrig fundet ud af hvem der har lavet dem, westren har vist kun lavet den ene model, men texas har lavet en der var næsten magen til bare med en anden motor hjelm.
Kig måske på lytek.dk og se om du ikke kan finde et lejehus der har de samme mål.

Min havetraktor køre ikke mere, da der stod ild op af indsugningen, og så var den færdig

mvh jonathan


Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis