Stillads fra Bauhaus/Silvan

Hej

Jeg skal lave lidt renovering af huset - pudse facade, samt skifte sternbrædder/vindskedder.
Mit hus er 1½ plans hus.

Jeg tror et stillads vil være at foretrække til opgaverne, og har set at Silvan/Bauhaus har sådanne til salg for under 3.000,-

Nu skal jeg jo ikke bruge dem til hverdag/erhverv, men er stadig i tvivl om de er gode nok til mit forbrug - vil desuden bruge dem ca. hvert 2. år, når der skal males vindskeder.

Nogle der har erfaring med disse silladser?      
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg står lidt i samme situation som dig, jeg skal bare lave tagrender.
 
Nu er jeg uddannet elektriker så jeg har haft lidt forskellige rullestilladser mellem hænderne gennem årene, og efter en tur i både Bauhaus og Silvan er mit valg faldet på dette firma.
 http://www.perberg-stillads-service.dk/page130.html

Det ser ud til at være lidt bedre kvalitet end de billige fra kæderne, men de koster også et par sedler af de store mere. Nu er jeg ingen letvægter, så jeg vil ha' et stillads som er stabilt at stå på, derfor har jeg gået efter den der kan laste den størst muglige vægt. 

Jeg skal selvfølgelig ikke råde dig fra de billige, da som du også skriver, ikke en ting man skal bruge hele tiden...

PS: køb noget andet træbeskyttelse, det skulle gerne holde 5-6 år    

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

Hej

 

Jeg har et stillads fra Bauhaus. I deres brocure viser de det meget højt, som nok er ret optimistisk.

Det lave stillads fra Bauhaus fungere udemærket, hvis man ikke belaster det for meget. Kvaliteten passer til prisen. Jeg er tilfreds.

Benfriend

Har stillads fra Silvan (reelt det samme som Bauhaus har). Når man er oppe i 4½ m så er stilladset lidt løst i det. Så jeg har monteret kroge i endevæggene, så jeg kan binde det fast. Jeg lider af ekstrem højdeskræk, så jeg er nok også ekstra nervøs, når jeg kravler så højt op. Eneste minus ved selv at købe er opbevaringen bagefter - det fylder en del. Ellers er jeg tilfreds i.f.t. pris/kvalitet.

Erik

Hej.

Hvis I bor øst for Storebælt, så har jeg et rullestillads (op til 12 meters højde).
Dette stillads låner jeg gerne ud, og prisen finder vi nok ud af.
Til stilladset hører støtteben og vægfastgørelsesjern.

Hilsen

K-E. Jensen

rask

Hej K-E.Jensen

 

Hvordan får jeg fat på dig - bor i Hvidovre.

 

Martin!

 

Hej Martin.

Undskyld at jeg glemte min mailadresse, men her er den:

[email protected]

Hilsen

K-E

rask
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også