"Falke" - Jem og Fix's eget mærke

Jeg var i Jem og Fix igår og ser tilfældigvis ders elværktøj i deres eget mærke "Falke". Normalt flader jeg ikke for deres billige værktøj, for som jeg kan se i mange andre tråde her på siden, så er billigere værktøj som regel også ringere.

Det der dog falder mig i øjnene er garantien på elværktøj - hele 5 års garanti! Så kan det da ikke være helt ringe - eller hva'?

Er der nogen, der har erfaring med dette mærke "Falke" fra Jem og Fix? Jeg er især interesseret i erfaringer med akku slagboremaskinen, stiksaven og multisliberen.

På forhånd tak for jeres erfaringer!

Med venlig hilsen
Therkel

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg var i Jem og Fix igår og ser tilfældigvis ders... Vis hele indlægget
79 svar
 Følg tråden
Der er 60 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Yep!👍🏻 Og der var ingen problemer overhovedet.😊


Kan du drømme det. Kan du også gøre det.
Soenderskov skrev den 10-03-2019 19:36:36

Ville købe en så jeg kunne skifte skærme på ungernes iPad 😉 vi har 4 og kan skifte dem med en besparelse på 400kr pr stk i forhold til hvad rep stederne tager. Men vil helst ikke over 80gr pga elektronikken men også helst over 60gr for at få løsnet limen ordentligt 

Her vil jeg nok under alle omstændigheder checke med et termometer, hvilken temperatur luften er, men måske også overfladen på komponenten. Prøv f.eks. at se her:

Termometer ebay

IR-termometer fra samme leverandør

Du kan også have brug for en speciel dysse, så du kan rette luftstrålen rigtigt mod komponenten - men måske er det mest til lodning.

https://www.wish.com/m/search/Digital%20thermometer


Kan du drømme det. Kan du også gøre det.

Cool tak har termometer 😊

Men hvad fulgte med varmluft pistolen af udstyr? 


Hvad der ikke er set, er aldrig sket!.

Til Einhell var 4 dysser og en skraber. Ingen kuffert. Der er således ikke finere dysser til elektronik eller til plastsvejsning. Så det har jeg købt ved siden af via ebay i Kina. Diameter på afgang af Einhell er 34 mm.

Annonce

Okay kuffert fylder vel også bare unødigt 😂 gad vide hvad der følger med Wagner. De ret sparsomme med oplysninger. Ligesom denne smarte batteri drevet, det ikke lykkes mig endnu at finde ud af hvor længe den kan køre på 1 opladning 😂 


https://dk.milwaukeetool.eu/m18-varmluftpistol/m18-bhg-1/


Hvad der ikke er set, er aldrig sket!.

Du! Sonderskov!

De altså helt vilde med at beskrive deres produkter på checkfrank.dk 🥴

https://www.checkfrank.dk/wagner-furno-500-varmluftspistol/690573#tabs


Kan du drømme det. Kan du også gøre det.

Hmm næh synes jeg ikke. Hverken chatten eller beskrivelsen kunne fortælle om der følger kuffert eller dyser med 😊


Hvad der ikke er set, er aldrig sket!.

Men Vendborg! 

Hvad fulgte med Wagner pistolen fra checkfrank?


Hvad der ikke er set, er aldrig sket!.

Vendborg, nu så jeg lige dit indlagte foto, som jeg tror er fra Wagners manual. Her kan det se ud som om, at man kan stille temperaturen med step på 100 grader. Men kan man reelt stille i mindre step?

Det er blot fordi Søenderskov ønsker at kunne stille en temperatur inden for 20 grader, og det ville så kunne blive et problem.

Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis