Bedst og Billigst døre og vinduer

Hej,

Er der nogen som har erfaringer med firmaet Bedst og Billigst døre og vinduer?
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har også meget dårlige erfaringer med Benny kaslund og Bedst og Billigst..
Har for 3mdr. siden købt for 50.000kr, hvor af én dobbelt terassedør er blevet overspændt ved hængslet i karmen og er ved flækket + nogle mindre transportskader.
Og det er en umulighed at få hverken kompention eller bare sendt døren retur!!! De var dog så 'flinke' at sende en repratør ud for at...hvad??.... male den?! Og da jeg fastholdte at jeg som min. ville have 2000kr eller som sagt sendt døren retur nægter de efterfølgende at snakke med mig... som Benny sagde hvis du ikke tager imod service fra vores mand har du fra sagt dig al ret!!! Jeg sagde nu ikke noget konkret da jeg følte at det var afspresning og han tog selv beslutningen om at sende sin mand hjem igen, da han jo ikke kunne stå der i flere timer.
Dette sker efter jeg i 3mdr. har forsøgt at få dem ud og se på skaderne, min fejl måske men da jeg gentagnede gange fik afvide at man fra deres side ikke kunne give kompention før man havde haft en mand ude at se på skaderne, godtog jeg dette. Og i sidste ende tror jeg ikke at udfaldet havde været spor anderledes.. Desværre.
Jeg har kun haft gode erfaringer med Bedst&Billigst.
Alt lige fra service og levering til kvalitet kontra pris har været tip top.
Har ingen erfaringer med deres montører, da jeg selv klarede den del af sagen.
Jeg handlede med dem i 2007 - en god blanding af forskellige vinduer og døre

LuneLund: Once I thought I was wrong, but I was mistaken...

Jeg har fået vinduer og døre fra dem. Levering og det hele var som det skulle være. Men kvaliteten på det er altså bare ikke i top. Som en tømrer sagde til mig en gang - det er lavet af sildekassetræ:-) Min terrassedørsliste på dobbeltdøren er ved at falde af allerede efter et år, plus der manglede en skrue i det ene hængsel. Det er svært at sige, hvor det er dårligt i forhold til andet. Men efterfølgende har jeg f.eks. fået leveret døre/vinduer fra KPK - og sammenligner du de to, er der en verden til forskel. Især med hoveddørene - det er ligesom at sammenligne med en smække en dør på en gammel brugt Lada og sprit ny Audi. Hellere betale noget mere for det - det betaler sig i længden.
Vi har lige fået første sendning vinduer fra VI-KA vinduer.
Det var en lækker kvalitet til små penge.
Annonce
Skrevet af hans2.hansen den 25-09-2008 14:25
er de nu også tyveri sikret.!


Hans køb nu selv dine vinduer, det er jo ikke engang sikkert at de passer hjemme hos dig

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også