Jeg har også meget dårlige erfaringer med Benny kaslund og Bedst og Billigst..
Har for 3mdr. siden købt for 50.000kr, hvor af én dobbelt terassedør er blevet overspændt ved hængslet i karmen og er ved flækket + nogle mindre transportskader.
Og det er en umulighed at få hverken kompention eller bare sendt døren retur!!! De var dog så 'flinke' at sende en repratør ud for at...hvad??.... male den?! Og da jeg fastholdte at jeg som min. ville have 2000kr eller som sagt sendt døren retur nægter de efterfølgende at snakke med mig... som Benny sagde hvis du ikke tager imod service fra vores mand har du fra sagt dig al ret!!! Jeg sagde nu ikke noget konkret da jeg følte at det var afspresning og han tog selv beslutningen om at sende sin mand hjem igen, da han jo ikke kunne stå der i flere timer.
Dette sker efter jeg i 3mdr. har forsøgt at få dem ud og se på skaderne, min fejl måske men da jeg gentagnede gange fik afvide at man fra deres side ikke kunne give kompention før man havde haft en mand ude at se på skaderne, godtog jeg dette. Og i sidste ende tror jeg ikke at udfaldet havde været spor anderledes.. Desværre.