Bakke til under opvaskemaskine?

I min lejlighed har jeg ifbm renovering fået indkøbt en opvaskemaskine til køkkenet. Ejerforeningen enbefaler at man sætter en stålbakke under opvaskemaskinen for at fange/opsamle evt vand hvis der skulle opstå en fejl, eller lign på maskinen, således at det ikke fører til en vandskade hos underboen. Jeg er helt klar over at en sådan bakke jo har en max kapicitet, og derfor ikke vil være en hjælp imod et permanent vandudledning eller lign.

Men hvilken type bakke mon dette er? Er det et almindeligt produkt som man kan købe færdigt, eller er det noget der skal speciel laves?
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Dinovo :)

Det er bare en bakke i plast, det er ikke et lovkrav, men der er mange ejerforeninger/boligforeninger der kræver den

Det er ikke fordi den kan hjælpe hvis der ryger en slange, men den kan opfange hvis der er en mindre utæthed

jeg sender dig lige en PM

Venlig hilsen

Klaus



Hej Dinovo!

El-giganten sælger dem og de er af plast. Tror de koster a. 250 kr.


kh. hilsen Mr. GDS 0
Hej Klaus

Hvad er vvs.nr. på bakkerne?

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Her kan de købes. Der er 3 forsk.: http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/SearchCatalog-ViewCategory;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k00008aldMHwp;sid=10YfJ5CzshIdJ9g9EHXUIXFwIoQqcmVx4hM=?CatalogCategoryID=tSXD4QFHzGMAAAEQaN5D.Jb2&CurrPage=4&inputflag=yes&currnavi=%26


kh. hilsen Mr. GDS 0
Annonce
Tak Klaus

Så er det letterer at finde dem, når det engang bliver aktuelt.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Jeg genoptager lige en gammel tråd: jeg synes at en bakke som denne ødelægger muligheden for sokkel den rager længere ud end resten (da soklen jo sat lidt længere inde end skabene). Hvad gør man her?
Dropper bakken. Eller korter den af hvis det er muligt. Men så kan vandet måske også flyde ud, også ryger ideen lidt, også er vi tilbage til 2 første 2 ord :p
Hejsa.

Der er en bruger som har skrevet at spildbakker ikke er lovkrav. Det mener jeg faktisk det er...

Arbejder med søgemaskineoptimering.
Bestil en SEO rapport i dag.
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis