Tror ikke jeg kan tåle lædersko

Hej alle - inspireret af en anden tråd under "helbred" vil jeg gerne høre om der er andre der, ligesom mig, har et problem med lædersko.

Jeg har nemlig konstateret, at hvis jeg vågner op om morgenen med lædersko på, så har jeg altid en frygtelig hovedpine langt op af dagen . Det har åbenbart ikke noget med den sorte farve at gøre, for det er også sket med et par brune nogen.

Særligt slemt er det hvis jeg så samtidig vågner op med jakke og slips på - igen ikke nogen særlig farve eller kvalitet på slipset.

Er lidt bekymret, for jeg har skam sørget for, at få rigeligt at drikke aftenen inden...

Er der andre som har lignende problemer?



Mvh.

René

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kender udmærket omtalte læderallergi, lider selv af den.
 
Bedste kur mod den er en lunken porter, der indtages straks efter opvågnen. Da vi aldrig ved, hvornår læderallergien slår til, har vi altid en porter liggende på radiatorerne på alle tre etager i vores lille rækkehus, så de er indenfor rimelig rækkevidde, uanset om vi vågner op ovenpå Balto i hundekurven under trappen til første, siddende på potten med hovedet inde i tørretumbleren på første, eller (sjældent) i sengen med en af vores hunde 'i ske' på anden sal.
 
Det hjælper også at drikke mindre - hellere 0,7 liter whisky end 7 liter øl

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Glemte lige at nævne, at medicinsk udokumenterede observationer viser, at læderallergi oftest optræder efter 5 dages arbejde, hvorfor der bør skæres kraftigt ned på dette, hvis allergien skal undgås.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Måske du har været et offer for ham her:

Har du hørt om Ædrufanden??
De fleste har haft ham på besøg, men de færreste har set ham - Ædrufanden. Efter en af de vilde nætter i byen kommer du hjem og vælter i seng - uvidende om hvad følger.. Pludselig braser Ædrufanden ind i din lejlighed, med hans kendetegn - en hammer, småpenge og en
1/2 liter diesel.

Først tager han alt dit tøj, som du har lagt pænt sammen og smider det rundt i hele lejligheden. Herefter lukker han vinduet og giver dig dine sko på igen, som du ellers havde stillet i entren. Sedlerne i din lomme bliver byttet ud med småmønter, hvorefter han giver dig et ordentligt gok i nødden med sin hammer og hælder sin 1/2 liter diesel ned I halsen på dig.
Skulle du være heldig at have fundet den store kærligheden i byen den aften eller et uidentificeret objekt. Så vær sikker på at Ædrufanden bytter ham/hende ud med et mindre heldig tilfælde, som ligner en bøjet færge i hovedet. Når du vågner viser det sig at han/hun har Thyborøn dialekt. Jeg har altid vist at det ikke var min fejl, når disse ting skete... Kender du Ædrufanden bedes du kontakte mig, da jeg har en høne og plukke med ham!! Rygtet siger, at Ædrufanden desuden planter hår på din tunge, et tykt lag pizzadej på dine tænder og udlevere dit telefonnummer til alle de grimme og håbløse tilfælde på gaden. Kender du ham?

Mvh

Mark Herskind

Det forklarer alt.
Det kommer fra Thyborøn, lige som sprøjtegift (keminova).

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis