Puch Maxi "værksted"

Hej,

Jeg ville blot høre hvor man kan tage hen for at få lidt  justeringer og måske et gennemsyn af sin Puch Maxi.

Jeg har netop købt en velfungerende Puch Maxi K, men da jeg kom hjem fra en kort ferie ville den pludselig ikke starte. Jeg har desværre ikke særlig meget fritid til at ordne Puch, men tror ikke det drejer sig om meget mere end nogle små justeringer.

Jeg leder derfor efter et sted i københavns området, hvor man kan få ordnet en Puch. Jeg har prøvet T-Hansen, men de var bestemt ikke behjælpelige. Så derfor håber jeg, at der er nogen herinde som kan hjælpe med et sted.

Venlig hilsen
Tobias
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Nej hos Thansen kan du købe reservedele mm. du skal til en Cykkel og Knallert forhandler, de har altid et værksted hvor du kan få din maxi justeret / Repareret. Og dem må der da være nogle stykker af der inde i Kjøvenhavnstrup.

 

V.h.  Håndværkeren

@tobiascadin

Jeg går ofte og roder lidt puch i københavn med en ven... Du kan ringe på 22 26 97 73 hvis du skulle have lyst til at kigge en tur forbi værkstedet og lege med. En bette justering skulle vi nok kunne klare! Er det en større omgang må du selv bruge lidt tid og energi på det men vi hjælper gerne med hvad vi kan...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis