Tænding på kadett c 1,2 1978

Hej

Er der nogen der ved hva de kan skyldes at når jeg forsøger at starte min vogn, vil den ikke starte, den starter og går utroligt ujævnt i ca 4 sekunder inden den tilsidst går ud. Nogle gange kan jeg sagtens få liv i den, men lige så snart jeg gasser ned eller slipper pedalen helt går den ud. Er det tændingen?? hvordan indstiller man tænding og tomgang på denne model. Kan ikke finde rep. håndbog til den.  Kan nogen hjælpe mig?

Hilsen Henrik

Hej Er der nogen der ved hva de kan skyldes at... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

hej

så skal ledningerne sidde mellem fjederen og plastik dimsen begge to

man vipper lige fjederen lidt ud også sæter man ledningerne ned bag fjederen

eksmek

ja. Nu har jeg skilt kaburatoren ad, er der en der kan sende et billed til [email protected] af jeres karburator der hvor den arm til gassen sidder. kan ikke samle den ordentligt igen. . .HJÆLP!!
Hvis din strømfordeler står forkert vil den skyde og hakke og kan slet ikke ta gassen. Første omgang skruer du strømfordlerdæksel af. Kigger på rotor. Så tar du tændrør ud af cyl. 1. (Cyl 1 er den cyl tætes på køler). Ta fat i blæsermøllen til køler. Ta så den længste skruetrækker du ha og prop den forsigtet ned i tændrørshullet. drej på blæsermøllen til du kan mærke at cyl ikke kan komme længere op. kig så på din rotor den skal stå og pege mod syd/vest. gør den ikke det tar du en 13´er ring gaffelnøgle og skruer holderen af under strømfordelleren. Løft den af og kig ned i hullet der kan du se en pald. den skal du dreje til rotoren passer til placingen. samel det igen og prøv så at start.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis