PAS PÅ. Stangtennissæsonen i fare.

Jeg vil lige fortælle om en oplevelse jeg havde i sidste uge da vi var på ferie ved Løkken/Blokhus. En af dagene var vi på en stille "strøgtur" i Løkken og min søn og jeg gik og kiggede på alle de, efter min søns mening, uundværlige ting der er i en legetøjsforretning.
Mens jeg gik i mine egne tanker og ventede på at sønike havde fået set nok, hørte jeg flg. ordveksling mellem en kunde og ekspedienten.

Kunde: Hej, har du et spil stangtennis jeg kan købe.

Ekspedient: Nej, det har jeg ikke. Der er dårlige varer i omløb i denne sæson. Den sending jeg modtog fra leverandøren i foråret, har jeg fået en del reklamationer på og nu har jeg retuneret resten.

Kunde: Kender du et sted hvor de har et.

Ekspedient: Nej, Alle her i området har oplevet en dårlig kvalitet i år og retuneret dem igen. Det er ikke gode varer i år.

Det er lidt besværligt at beskrive med ord det jeg her overhørte, men jeg kom sådan til at tænke på en scene fra en film som Puscher el. lign.
Her var det så bare den lokal stangtennispuscher der udtalte sig.
Jeg fik mig et godt grin bag en legetøjreol og ved nu at man skal passe på.
DER ER DÅRLIGE STANGTENNIS I OMLØB.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hejsa. Han har måske ret, jeg købte selv stangtennis i år, og det holdt ca. 10 min. så var bolden røget af, og kunne ikke sættes på igen. Det var kun børn der legede.

Den er go nok.. jeg har prøvet fra snart alle butikker.. stangtennis holder ikke til noget mere.. og når jeg så kommer og bytter det, får jeg af vide, de jo heller ikke er til voksene mænd...   hva mon undskyldningen er hvis en lille pige kommer tilbage med et ???

Men det fra Aldi, det holder endnu, og tror faktisk også det var det billigste vi har prøvet !


Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis