Ændre navn på links.

Hej er der ikke nogle der kan fortælle mig hvordan man ændre navn på links, jeg syntes at det ser ret smart ud når linket er en del af teksten istædet for http://www.............................

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Indlæg slettet

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Her inde, men da jeg overvejer at få en hjemmeside, kunne det da også være en rar oplysning, om hvordan man gør der.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Du markerer teksten, du vil have som et link og så klikker du på ikonet med kloden kaldet "Hyperlink".

Det kan man gøre hvis der er en knap der hedder URL men det ses ikke her ved svarene.
Andre steder hvor den er.....klik på URL som så fremkommer med klammer på begge sider...
Sæt makøren indenfor den sidste klamme.. indsæt = (lighedstegn) og dit link...
Hop udenfor klammen og skriv din egen tekst..slut med klik på URL igen.

Sniffer  
Annonce
Mange tak, for hjælpen.
Det bliver prøvet af næste gang jeg lægger et link ind.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Jeg skrev jo netop til dig, at der IKKE er en URL-knap her på LDS.
Og så kan du altså ikke bare gøre det...efter hvad jeg ved.

Sniffer  
Hey!

Jeg har lige været presset af en MEGET solrig terrasse og have, så jeg har ikke set dette indlæg før nu.

Nu kan man faktisk godt lave links herinde - klik på "Tilføj svar" i stedet for at bruge "Quicksvar"-boksen under indlægget. Der er der et globus-ikon der hedder "hyperlink". Marker teksten og klik på ikonet og skriv adressen i popup-vinduet. Det virker - se selv her!

Mvh. AllanE

Smart Allan - den kendte jeg ikke, men er nu beriget med en ny oplysning....

test

Det virker sgi.


Sniffer  
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis