Flere ram til min pc..

Hejsa folkens!

For 2 måneder siden, købte jeg en helt ny bærbar pc i bilka. Det er en Acer Aspire 5310 med 1 GB ram og windows vista. Syntes den arbejder mega langsomt, og har fået læst mig frem til at det er pga vista. Så jeg vil gerne have 1 GB ram mere i. Nogen der ved hvilken ram der skal i den, og hvor man kan købe dem henne ( gerne et link til siden). Og vil det ikke kunne gøre den lidt hurtigere end før.

MVH Morten Svendsen

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Den ramtype du kal bruge heder DDR2 PC5300 SODIMM
følg linket.
Om de vil gøre din computer hurtigere kommer an på hvorfor den er blevet langsom , men det skader aldrig med mere ram

Håber det var hjælp nok

Mvh
Dennis
Der er en lille låge i bunden af bærbaren , måske det står beskrevet i din manual , og der skal den nye klods bare klikkes i , men hvis du er lidt uheldig er der iforvejen 2 ramklodser 2x512 mb og så er det dem begge du skal skifte for at få 1 gb mere i , og nej , garantien ryger ikke.
Okay det ved jeg der ikke gør, i manualen står der 1 stk 1 gb. ram, mulighed for at opgradere til 2 gb


Kan du ikke beskrive den klap i bunden mere præcist, for har ikke så meget forstand på det, altså hvor den sidder osv.

Vend din bærbare om og kig. Der er højst sandsynlig en eller to låger. Skru den mindste af dem af og se, om du ikke har fri adgang til ram soklerne. Er det ikke den mindste, så er det en af de andre.

Den skulle ligge lige til højrebenet :)

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis