Hej der ude

Jeg overvejer at købe et hus. MEN MEN MEN  der er sætninger i fundament som går op i gennem helt murværket, jeg har ikke på nuværende tidspunkt haft mulighed for at kunne se inder murene da de er beklædt med noget pap/træ.

Jeg vil godt vide mere om sætninger og revner, priser på udbedringer og hvad man skal gøre for at gøre det godt igen

Huset er fra 1950 ca. så jeg kommer til at skulle rive bad og køkken og ja alt ud undtagen væge..

Nogle der kan bidrage med lidt eller mere viden??


M.V.H. Martin
Held og lykke med projektet
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

... tror du skal tage kontakt til en murer i dit nærområde som dine venner siger man kan stole på!

mvh

Morten


Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Du kan finde masser af tråde her på sitet omkring dit problem - konklussionerne på de fleste er noget i retning af, at køb grunden - fjern huset, og byg et nyt - alt andet vil blive dyrere. Den får du nok ikke sælgeren med på, så mit lille råd vil være, at medmindre, at det er din farmors gamle hus, så kig dig om efter noget andet.

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

nu er der jo forskel på normale sætningsrevner som er meget normalt og rigtige sætningsskader hvor hjørnet af et hus er decideret sunket.
Sætningsrevner har de fleste huse med fine musetrapper op i forbandtet. De skal kradses ud hele vejen og fuges om I TILSVARENDE mørtel!! og ilægges jern vandret hver 3 skifte

Murermester Michael Flyger Jørgensen

23804516

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis