Pris og kvali på glasvæv, spartel og vævlim

Hej

Naturligvis hænger pris og kvalitet sammen. J har set følgende billige produkter hos Beckmann i Lyngby:

Medium spartel: 138 kr for 10 l

Budget spartel: 99 kr for 10 l

Grunder/mikrodispers 139 kr for 5 l og 229 kr for 10 l 

Vævlim: 15 kg for 169 kr

Forgrundet væv, 1. Sort. sildebensmønster : 25 m for 250 kr

10 l god maling for ca. 450 kr fra Sigma



Det er en del billigere end andre steder. Kvaliteten bør være ok? - Hvad er jeres erfaring? Det kan nok fås endnu billigere, men det er nok ikke besværet. Beckman i Lyngby har gode p-forhold og god service.


kh. hilsen Mr. GDS 0
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Spartelmasse og filt vil jg ikke spare på. Det er sgu for irriterende at arbejde med filt der knækker og en dårlig spartelmasse kan altså også ødelægge en ellers god arbejdsdag. Resten er sikkert ok men kender ikke firmaet.
Sigma maling er lige så godt som flugger.
Det kommer fra holland.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

hej.

jeg køber alt mit hos J-beckmann Lagersalg. www.j-beckmann.dk

Det er flugger maling med et andet mærkat (yunik)

Microdispers  10 l  199 kr.

Lim                12 l 138 kr.
God maling    10 l 379 kr.
Spartel          10 l   99 kr.

Der kan du også leje din afdamper og girafsliber.

Ja, det ser rigtigt billigt ud. Dem må j besøge. Takker!

Er kvaliteten på vævlimen og spartlen god? Kan der opnås yderligere rabat ved at forhandle?



kh. hilsen Mr. GDS 0

Det med forbrugsforeningen glemte jeg. Det er rigtigt der er 9% at hente der. Jeg har ikke prøvet at forhandle pris, men jeg tror ikke du får meget mere end de 9% som du opnår ved forbrugsforeningen.

Jeg syntes kvaliteten af spartel og de andre produkter er god. Det er flugger du reelt får, og det er jo god kvalitet.

Pensler og spartler etc. kan med fordel også købes der.

Jeg er lige begyndt også at bruge deres træbeskyttelse. Den er rigtig god. Har tidligere brugt Pinotex, og jeg sparer ca. 400 kr. pr. 10 liter.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også