sprøjtemaling...

HEY..... flot nyt design,har ikke været her  længe,har fået mig endnu søn
Nå men mit spøgsmål er:jeg skal ha sprøjtemalet mine køkkenlåger hvide(har købt et ældre hus,så det er brunt det meste af køkkenet)jeg har trykluft og malegrejet til det men syntes ikke lige jeg kan finde den rigtige maling?det skal være hvid i en høj glans.autolakere har jeg snakket med det blir sgu for dyrt...

Kom nu igang for fanden,klokken har ringet

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det ikke bare prøve med almindelig vandbaseret træmaling tror da sagtens det kan lade sig gøre og sprøjte på til en fornuftig glans.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

detsamme har jeg også tænkt det ender nok med en prøve ...

Kom nu igang for fanden,klokken har ringet

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Du kan godt bruge alm vandbasseret maling, men det er ikke alle sprøjtepistoler som kan sprøjte ordenlig med det. Jeg ville nok finde en industri laker og høre om du ikke kan købe noget syrehærdende maling i stedet, det giver også en mere slidstærk overflade.
Det er i hvertflad hvad vi bruger der, hvor jeg arbejder som industrilaker.
hvis du synes det er for dyrt at få en autolakerer til det så gør det selv og lev med det resultat der kommer.
Alt er steget i pris men hvis du regner lidt på det en mand der skal ha løn materialer der skal betales og en husleje hvor maleren bor.
ja undskyld mit sure trip men hvorfor helvede kan i ikke se at ting koster penge, råvarer koster og maleren skal vel ikke selv betale de prisstigninger der er kommet, hvis i ser på det i selv laver er priserne sikkert også steget.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også