Pulverlakering???

Hej med jer.

Jeg er kommet lidt i tvivl vedr hvad der kan pulverlakeres!
Jeg har en rørkonstruktion jeg gerne vil have pulverlakeret afsluttende.
Men nogle steder skal der gerne spartles lidt inden lakeringen. Men hvad med pulveerlakering, kan man det på en spartelmasse?? Eller skal det på rå jern??


MVH Njord
Hej med jer. Jeg er kommet lidt i tvivl vedr hvad... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
(eller køb et brugt i den blå avis og smugl det ind i garagen).

Jeps og en gammel vaskemaskine, så man ikke skal have vrøvl over olieret arbejdstøj og gode klude fra værkstedet, der bare lige skal med i vasken

og en gammel opvaskemaskine til vask af motor- gearkasse- og andre maskindele og et WC, hvor man kan strinte lidt ved siden af, og bad ude i fyrrummet, så man ikke skal tørre op og af efter sig hele tiden, men blot kan tage en spuleslange ind imellem!!!

Har forberedt 3-faset og kloak i det nye fyrrum ude i et udhus, hvor fruen ikke har sin jævnlige og kontrollerende gang.

Med venlig hilsen
ktm

 

Det er altid rart at høre, at der findes andre fornuftige mennesker her på forum'et!

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Lynæs,
ang. Seagull, så har jeg på et tidspunkt handlet med en mand i Boeslunde (Skælskør), der havde en lade fuld af gamle motorer. Jeg spekulerer lige på, om jeg har hans tlf.nr.
Han fandtes på QXL under navnet "Nutidsarkæologen".

Har lige skrevet en privat besked. (Mon det virker?)

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også