Granit dæksel med heste-hoved

Hejsa

Jeg har set et granit kloak-dæksel med et heste-hoved motiv slebet i granitten. Er der nogen der ved hvor man kan købe sådan et dæksel?

På forhånd tak
Kim
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Et gæt er at en stenhugger kan lave det for dig. En stenhugger lever jo trods alt af at lave motiver i sten

Så har du sikkert også mulighed for selv at levere det billedmæssige oplæg.
Tak for tippet Lars, men jeg tror en stenhugger vil være alt for dyr - jeg vil maks betale omkring 1500 kr. for et dæksel og det får jeg det nok ikke for hos en stenhugger.
Jeg har også set dæksler med kompas-retninger - tror de bliver produceret i østen.
Prisen kender man jo ikke før man har spurgt, men jeg er nok enig med dig i, at med et budget på 1500 er mulighederne nok til at overse.

Men hvis du vil have en ide om prisen på dit projekt, hvis det skal laves direkte til dig kan du eks. få på w3.danstein.dk, hvor jeg saksede nedenstående

Når et digitalt billede er dannet, kan dette sendes til Stenhuggeriet. Vi giver, på baggrund heraf, meget gerne vores vurdering samt en fast pris på opgaven. Dette er gratis og helt uforpligtende og e-mail adresser gemmes ikke til senere markedsføring.

Hej ved at Frandsens cementstøberi i Sengeløse har dæksler med kompas på i granit,men ved ikke lige med et hestehoved !!!
men det er måske et forsøg værd

Tim  
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis