Fastgøre løstsidden rawplugs

Vi har forskellige håndklædeholdere på vores badeværelse som sidder lidt løst. Nok fordi dem der har sat dem op ikke har brugt rigtig størrelse bord.

Kan jeg fylde kullerne ud med noget og så sætte rawplugs og skruer i samme sted så det holder og ikke sidder og dingler som nu?

En anden ting, skal jeg tappe vandet af mine radiatorer for at skifte termostaterne?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Angående rawplugs ville jeg få fat i nogle lidt hårdere , de plugs er garranteret dem som er fulgt med til de ting der nu er sat op , og de plejer ikke at være af bedste kvalitet , noget blødt møg for at sige det mildt, så det ville jeg gøre i første omgang

angående dine radiatorer kommer det en på om du har 1. sal og hvis du har er det så deroppe de radiatorer sidder ? hvis ikke du har 1 sal på , er dine radiatorer så under eller overfordelt ??? det vil sige , går rørene til radiatorene under dem (ved eller i gulv) eller løber de i eller langs loft ?? hvis de er underfordelt burdte du kunne skifte ventilerne ved bare at tage trykket på anlæget, men er det overfordelt er der som regel ingen vej udenom end at tappe systemet og den/ de radiatorer hvorpå ventilerne skal skiftes.

Håber det var til noget hjælp

Mvh
Dennis
Ja til at du kan fylde. Hvad du bruger afhænger af dit værktøjsskuffe. Er hullerne i en flise, så bør du dog skifte flisen, er hullerne i en fuge, bør du skifte fugen, da det ikke ser "pænt" ud at proppe noget i et hul. Den letteste metode er at benytte en større plugs. Alternativt, så skal du nok fylde noget bygningslim i hullet.

Og neh, termostaten sidder bare på en lille pind som der trykkes ind når du skruer op for varmen, så du behøver ikke at tømme dit system for at skifte en termostat.
Dohh *S* der stod jo kun termostaten Ved ikke hvorfor jeg havde set det som ventilen *S* men nu har du også fremgangsmåden hvis nu ventilen også skal skiftes *S*


Fint.

Jeg finder noget bygningslim. Selve hullet dækkes rigeligt til at det ikke ses, at det er rapareret.

Rørene til mine radiatorer kommer nedefra og vi har kun ét plan. Men da det kun er termostaten der skal skiftes går det nok :-)

Tak for jeres svar.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis