Vis os din båd!

Så, kære bådfolk! Nu skal der prales!

Jeg vil opfordre jer ALLE til at gå ind i galleriet og tilføje et galleri hvor I vælger kategorien "Båd". SÅ er der bare at lægge billeder + beskrivelse ind, så vi alle kan se vidunderne! Så har I også noget at henvise til fremover, når I skriver indlæg om bådene.

Når der er kommet tilpas mange bådbilleder i galleriet, udvider jeg det, så vi får et decideret "Båd-galleri".

Mvh. AllanE
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hvor bli'r de billeder af man har lagt ind ?

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
der er jo ikke et galleri, som hedder båd, så jeg lavede et nyt ved navn båd , altså startende med lille b

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Aaaaah, nu forstår jeg. Nej tanken er, at man hver især laver et nyt "galleri" og vælger kategorien "Båd". Så kan vi inddele det efterfølgende, så vi laver en speciel Båd-indgang til gallerier, som viser alle gallerier med kategorien "Båd".

Dvs.: Du opretter et galleri, som du har gjort. Det er "dit" kan indeholde op til 9 billeder og tekst der beskriver billederne. Så kan andre komme med kommentarer til dine billeder og evt. give karakter.

Alle kan oprette lige så mange "gallerier" som de vil. Dvs. du kan lave flere gallerier af båden i forskellige situationer, gallerier med projekterne derhjemme etc. Hele pointen er, at man kan modtage ros og feedback på de billeder man ligger ind.

Håber det gør det lidt mere klart? Jeg skal nok lave en vejledning der placeres på "Gallerier"-forsiden.


Mvh. AllanE
Jeg kan ikke finde ud af at sætte flere billeder ind, vil du slette mit galleri, så starter jeg forfra.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Annonce
Godt du så det! Der havde sneget sig en fejl ind. Nu kan du rette i dine egne gallerier ved at klikke på [Rediger] inde på galleriet.

Mvh. AllanE
Super at I allerede har fået lagt billeder ind. Jeg har ryddet lidt op i det, så de tomme gallerier er blevet slettet igen. Hvad med en lille beskrivelse til hvert galleri, så der er en indledning til billederne? F.eks. lidt om bådtypen mv.

Mvh. AllanE

Ja så fik jeg også lige lavet et "lille" galleri ,det var ikke så svært

rimeligt overskueligt


Tim  
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis