Hej,
3 stk. hurtige spørgsmål ang. afmontering af kniven på plæneklipperen:
1) Skal skruen mod eller med uret for at løsne den? (alm. eller omvendt gevind)
2) Hvad bruger I til at holde kniven med, mens i løsner skruen?
3) Må plæneklipperern ligges på siden mens man skifter kniven, eller løber olie/benzin gale steder?
/hans