Tak for feedback'en!! Lige et par kommentarer:
Teksteditoren (hvor jeg skriver nu) synes lidt for enkel.
Ja, den er for enkel nu. Det bliver rettet i løbet af i dag. Bemærk at man kan uploade/vedhæfte filer og billeder - der er ingen krav til billeders størrelser (max. 4 mb). De bliver automatisk skaleret ned i en passende størrelse...det er blevet MEGET nemt.
I galleriet sker det nogle gange for mig, at det forstørrede billede der "popper op" når man klikker på en thumbnail lander delvist uden for skærmens synlige område.
Jeg ved det! Problemet viste sig allerede i testversionen, men jeg har ikke kunne finde en løsning endnu. Men jeg er i sving med at finde en løsning. Ville bare ikke vente på at lancere siden mere.
Det er gangske fint, men jeg kan ikke finde værktøj som (marker alle som læst..) samtlige tråde står som ulæste
Du finder en "Marker alle som læst"-knap i bunden af hvert forum. Jeg skal se om det er muligt at tilføje en tilsvarende knap der gælder for samtlige grupper på én gang.
Ja det ser rimeligt ud, dog mangler jeg mulighed for at gå tilbage og rette hvad jeg har skrevet, og hvorfor virker indsatte link ikke
Du skulle meget gerne kunne rette dine egne indlæg? Vil du give mig et eksempel på links der ikke virker - det burde ikke ske.
Forstår jeg det ret, når jeg fornemmer at knappen ">Aktive indlæg" træder i stedet for den gamle "Nye indlæg"?
Aktive indlæg viser alle nye indlæg siden sidste gang man besøgte siden. Der er også en "nyeste tråde" på forsiden med mulighed for at benytte "RSS-feed" - mere om det senere.
Mvh. AllanE