audi80 olielampe

hey jeg har en gammel audi 80 fra 89.1.8s har det problem at når motoren er varm lyser olie lampen ved 2000 omd og kun der gir jeg gas eller tager farten af går lampen ud.jeg har skiftet olie filter og olie følere og der er olie nok på så aner ik hvad der så er galt håber der er nogle der ka hjælpe da jeg er godt træt at den lampe lyser og hylerconfused confused confused confused
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
måske skulle du prøve at få målt dit olietryk bilen er jo ikke ny længere det koster ikke ret meget at få målt olie trykket hos et værksted
[quote=puch-tror ik trykket fejler noget da motoren går fintconfused
hvis det er oliepumpen der er defekt vil du også kunne se det på dit olietryk der er derfor du skal have det målt olietrykket for at finde ud af om den er defekt
hej
jeg tro du skal prøve at skifte din olie tryks kontakt de kan godt give de symtomer
hvis det var din olie pumpe så ville motoren sansynligvis hurtigt værre død
endeligt sider der en olie tryks kontakt nede på olie filter huset som er en diferenctryk måler men det er som reglen kun hvis filteret er er meget gamel og tilsmuset/ svag olie eks vis 15/40 olie
eksmek
har skiftet bægge følere og oz prøvet at tage bægge ledninger til følerene af men den lyser stadig
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis