Kryds- eller rotationslaser - og hvilken?

Hej,

Er på udkig efter en kryds- eller rotationslaser, men vil meget gerne høre lidt om de forskelliges erfaringer med sådanne tingester. Jeg skal f.eks. bruge den i forbindelse med opsætning af loft, hvor jeg først skal have lægterne placeret i vandret plan og efterfølgende tænker jeg at bruge laseren til at vise hvor lægterne er placeret så jeg rammer rigtigt med skruerne i pladen. Derudover skal den nok bruges til meget mere - hører gerne gode forslag.

Jeg er på udkig efter en der er rimelig nøjagtig og som koster under 1500,- - 2000,-. Hvilke er gode og hvilke skal man holde sig fra?

Mvh
Ole

Ole
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra StenKrog

Jeg vil til enhver tid købes hiltis PME, kan ikke lige huske sidste tal. Bruger den jævnligt, og det er bare noget der funker.

Har set på den (http://www.hilti.dk/holdk/modules/prcat/prca_navigation.jsp?OID=-18766) men den koster over 3500,- hvilket er lidt for meget for mit budget sad. Men det må omvendt betyde at du mener at en linielaser er OK at bruge til f.eks. opsætning af loft?

Ole
Jeg har en DeWALT 087K og har brugt den til opsætning af lofter, fliser, glasvæg, billeder oma.
Har du mod på det, er den billigere i England og langt billigst i USA. Jeg købte min på Ebay i USA og den står mig i 14-1500 kr. inclusive forsendelse og told- og momsklarering.
Der findes en Stanley til omkring kr. 500 herhjemme - men hvor god den er, ved jeg ikke.

Tilføjet - et eksempel:

Hvis du køber denne her = ca 750 kr.
Forsendelse max 300 kr

Det er så 1050 kr. plus moms og gebyr = 1400 kr.

"Dygtighed er ikke en dobbelt dosis af den almindelige evne til at lave noget halvgodt."

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis