Støv fra rillefreser med støvsuger på.

Jeg mangler et spor i væggen bag ved mit LCD tv ned bag ved en reol til ledninger.

Sidste gang jeg brugte vinkelsliber (230 mm. i mursten og puds) i huset talte konen ikke til mig i 1 måned.

Sådan en fætter til riller med støvsuger, sviner den ad h. til.

Jeg kan ikke afskærme så jeg skal tænke alternativt.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Jeg mangler et spor i væggen bag ved mit LCD tv... Vis hele indlægget
20 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Fugtige lagner mm. skulle virke næsten som magneter på støvet.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Jeg har brugt plastik, som jeg klipsede fast i loftet og ned ad væggen og et stykke ud på gulvet. når jeg lavede lignende ting med vinkelsliper. Som de andre også beskriver. men alt den støv er ikke godt at få ind i vinkelsliberen. Jeg plejer at sætte skumgummi-engangsvaskeklude for de revner der trækker luft ind til motoren. med et par elastikker. Det holder da det værste støv ude.
hmm. Du kan måske også istedet for alt det arbejde der. Montere en kabel kasse. Eller det er der måske ikke plads til.
Med venlig hilsen
666
Citat fra FWM

Fugtige lagner mm. skulle virke næsten som magneter på støvet.


Ja tror det er en god ide at købe nogle gamle i en genbrugsbutik eller Frelsenshær. Og samtidig pakke dig og væggen ind. Og støvsuger... Håber det bedste for dig
Annonce
Du kan alternativt bruge en Bosch eller Fein multimaskine. Den skærer en rille istedet for at fræse. Det støver væsentligt mindre. Jeg har lige gjort det i mit badeværelse, og der var næsten ingen støv. Bosch maskinen kan tilsluttes støvsuger.
Hvad siger sådan en multimaskine til at møde en hårdtbrændt sten. Nogle af dem er helt sorte og hårde som flint.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Den slider hurtigt på skæret.... Jeg skar ca. 3 meter ialt, og der var også hårde sten imellem. Jeg havde kun et skær, og klarede mig med det. Du skal nok have en eller to ekstra på lager!!! :-)
Gå evt. efter at ramme så meget fuge som du kan. Den er jo blød. Hvor langt et stykke drejer det sig om?
Det er en pudset væg, med rigtig meget fuge.

Der er ikke noget der hedder at flytte rillen hen hvor der er mest fuge. Den skal sidde 100% i centrum af konens nyindkøbte Montana.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Så flytter du bare Montanaen så det passer med en fuge :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis