Hvordan undgår jeg støv?

Vi skal have nyt køkken og i den forbindelse en kogeø, hvortil der skal føres et strømkabel. Strømkablet skal lægges ned i det eksisterende betongulv så jeg forudser brug af en vinkelsliber og en masse fint støv i huset sad . Det sidste vil jeg gerne undgå hvis muligt, så mit spørgsmål går på, om der findes vinkelslibere til vådskæring eller andet tilsvarende værktøj der kan bruges for at minimere støv?

Mvh.

Janos
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jeg har haft succes med en vinkelsliber og en mand der står med en haveslange hvor der bare skal ganske lidt vand igennem. jeg sptøjtede dog først maskinen godt igennem med en fugtfortrænger først.
Hvis man er to, hvorfor så ikke bruge en støvsuger istedet for en vandslange ?
Citat fra Nif

synes det lydder som en syg idé at stå med elværktøj og en vandslange


derfor fugtfortrængeren....

Fik den demonstreret af leverandøren, hvor han sprøjtede det i en dremel, tændte den, sænkede den i en spand vand, tog den op og holdte den i hånden. Så tror jeg på det.
Tak for svarene indtil nu, men jeg savner stadig et svar på om der findes noget brugbart værktøj - vinkelsliber eller lign. - til vådskæring?
Annonce
Hejsa..
Tror jeg ville tage en hammer og en skarp mejsel. Det var måden før rillefræseren, og den dur stadig ;-)

Mvh Jan J
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis