forslag til granit indkørsel.

Jeg har fået lavet en sti til huset (undskyld græsset ikke lige er klippet pænt til visning) smile to terrasser med granit sten, en med chauss i lys og en med mørk portugis. Nu skal jeg så have lavet en indkørsel hvor jeg vil have lagt lidt ala det samme. Overvejer lidt at ligge nogen køresten ind langs carport i granit ca 80cm lange bredde ved jeg ikke helt endnu og så chauss rundt om. Køre sten fås kun i lys grå og rød, og det sidste skal det ikke være. Så tænker på lys grå køresten og lys portugis, men er bange for det bliver for lyst.

[URL="http://77.212.71.98/photo/index1.php?currdir=Public/hus"][/URL]

Har i nogen andre forslag til hvad jeg evt kunne få lagt istedet`?

En anden ting er jeg overvejer at få nogen chauss med lys i, og ligge dem ind langs, jeg har set dem nogen steder men kan pludselig ikke finde dem mere, er der nogen der ved om der er nogen der specifikt handler med sådan noget og har et bredt udvalg?
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jeg har få fire år siden lavet indkørsel og der lagde vi granitsten 11mm3
men inden vi gjore det gravede vi 10 cm af og lagde betong knus under (det fås rimlig billigt leveret)
dermed har vi næsten ungået ukrut i mellem stenene. jeg går rundt et pa i løbet af sommeren og tar det ukrut der er i kande og det tar kun 10 min sådet er meget nemt.
når du har lagt stenene skal du rive dem så det ligger pænt og så bibrere dem med en vibrator eller trumle det og så holde nallerne væk.
jeg gjore den fejl at rive et år efter men det fortrød jeg og så blev det vibreret igen, og jeg har ikker rørt det siden.

venlig hilsen BJE

venlig hilsen BJE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis