Socops

Nogen der ved hvor man kan købe det ( Socops selvf ) når man er bosiddende i nordjylland ?

Lyt nu endelig ikke....Jeg ved faktisk ikke en skid biggrin
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
1. Prøv at "google" spørgsmålet = mange hint.

2. Det er en fordel at skrive hvad det er man søger, andet end handelsnavnet.

3. Oplys dit postnummer i din profil, da det gør det nemmere at hjælpe. F.eks. kan du købe rottefoder hos firmaet "Brogården" i Hørsholm, men den oplysning dur jo ikke hvis du bor i Kruså.

Mvh. Birger

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
1 : har prøvet at google det. er muligvis ikke så skarp til det men kunne under alle omstændigheder ikke rigtig finde nogen der solgte fra nordjylland.

2 : hvis jeg viste mere om det havde jeg med glæde skrevet det, men det gør jeg ikke. Skal bruge det til avl af "foder" mus til krybdyr, hvis det hjælper noget.

3 : nu skrev jeg jo netop spørgende efter en forhandler i nordjylland ( sidste ord i oprindelige indlæg ) , så hverken kruså eller hørsholm kommer lissom ind i billedet der confused . Men mere præcist kan vi da godt sige 9000 Aalborg. Men søger som sagt bare en der sælger det i "nordjylland generelt" .

Lyt nu endelig ikke....Jeg ved faktisk ikke en skid biggrin
Nu blev jeg så klog, scops er svinefoder, jævnfør denne tråd på gnaverforum.dk http://www.gnaverforum.dk/viewtopic.php?t=8572&postdays=0&postorder=asc&start=0

Så det er bare at finde en grovvarehandel, og tage den indholdsliste der er opgivet i tråden med, så har de nok en blandning der svarre til.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis