Ting der virkelig duer

Hej,

Nu har jeg været med her i nogle år, og fået mange gode råd og tips og givet af mine egne erfaringer efter bedste evne.

Meget ofte er det oppe at vende om en tråd indeholder een eller anden form for reklame for dette eller hint firma eller produkt. Der er blevet brugt megen energi på dette område, og på at "holde" skjult reklame nede.

Jeg har tænkt på om vi ikke kunne lave et forum som omhandler: Ting som virkelig duer !. Altså medlemmernes - ofte dyrtkøbte - erfaringer med direkte relation til et givet produkt ?. Dette vil naturligvis give reklame for det pågældende produkt og den pågældende webshop / butik hvor produktet er købt - ja - og hvad så

Det behøver egentlig ikke kun at relatere til et produkt - det kunne også godt være indhøstede erfaringer med et specifikt firma / webshop.

Senest har jeg lige selv svaret en gammel tråd jeg selv oprettede for flere år siden omkring genopladelige batterier. Sjovt nok har andre medlemmer høstet de samme erfaringer som jeg selv har brugt i hundredevis af kroner for at opnå omkring, hvilket genopladeligt batteri der var bedst til netop dette formål.

Jeg er klar over at der vil blive en masse grænse-tilfælde - men lad det dog være op til det enkelte medlem at vurdere indholdet af hvert indlæg - altså hvor overbevisende forfatteren er i sin lovprisning af produktet og hvor mange hard-core facts han eller hun har medtaget som dokumentation.

Jeg ville i givet fald selv kunne lægge ud med følgende produkter:

Genopladelige batterier
Sæbe til opvaskemaskiner
Bil voks / polermiddel
Rengøringsmiddel til hjemmet som effektivt fjerner kalk
Billig kabelfri bore/skruemaskine der holder

Jeg ville synes det var sjovt at kunne beskrive hvert enkelt produkt med mine egne erfaringer, anvendelses mønster osv. dokumenteret med forskellige facts - målinger, billeder osv.

Jeg tror vi skal lade være med at have så stor en "berøringsangst" for reklame osv. Lad dog vore medlemmers dyrtkøbte erfaringer komme alle andre medlemmer til gode. Og hvorfor er det altid kun de produkter / firmaer som IKKE duer der får omtale i spalte op og spalte ned ?
Personligt ville jeg ikke betænke mig på at gå efter et specifikt produkt, hvis der eksempelvis var en tråd herinde hvor een eller flere medlemmer kunne dokumentere produktets kvaliteter.

Nå - LSD - det var bare en tanke, men hvis andre også synes om ideen var det måske noget admin kunne overveje ?

God sommer til alle.

Med venlig hilsen

Vangsøe

Vangsoe
Hej, Nu har jeg været med her i nogle år, og... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Måske ville det være rart med flere specialfora, men man ser jo ustandseligt at, de samme temaer dukker op igen, fordi der ikke bruges en entydig overskrift, så tidligere indlæg ikke kan findes. Det vil sige, der kører en dialog en lille stykke tid, men senere tilkomne ikke finder det. En roseside ? Det blir svært fordi vi er så forskellige, nogen synes at f.eks. en billig overfræser er helt OK, selvom den brænder af efter en time, den bliver bare byttet, mens andre synes det er helt ud i skoven, og hvis der er mulighed for debat , ja så !. Hvad er kriteriet for bedømmelsen ? . Hvad angår bedømmelsen af tjenesteydelser, ja så ved vi ikke hvilken tilknytning medlemmet har til yderen, i andre fora kan man se at samme firmaer anbefales af en dominerende gruppe. Værdien af den slags er i bedste fald tvivlsom. Det er iøvrigt min antagelse, at de fleste svar på LDS udgår fra egne erfaringer, mens andre tydeligvis henter deres svar på nettet.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis