kapsav: Dewalt 707 vs Bosch pcm 8

Jeg skal ud og købe en kap/geringssav snart og har 2000-2500kr at gøre godt med. Har læst godt om DW707 her på sitet og har set den grønne Bosch i bla Silvan. Den har også god omtale i "Gør Det Selv". Begge koster omkr 2000kr. Bosch kan skære tykkere emner og har fiks laserstreg osv. Jeg syntes 707 går meget stramt i teleskop-bevægelsen. Men ellers mangler jeg lidt input til min beslutning.

Får man mon en mere præcis og stabil maskine i 707'eren ift den grønne?

Den skal bruges til diverse udendørs opgaver samt en udnyttelse af en 1.sal - så lidt af hvert.

Mvh,
Klaus
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har ikke tidligere brugt den grønne bosch. Men Bosch kører jo både i den blå og den grønne serie - den proffesionelle og gør det selv udgaven. DeWalt én den proffesionelle og skal du have en maskine som med 100% sikkerhed kan klare lidt af hvert, skal du gå efter den. Gør dig selv den tjeneste at køb det fantastiske stativ, der hører til saven - så har du alt hvad du skal bruge. Det med laser lys mener jeg selv er en fis i en hornlygte - det er lige som et ekstra båthorn på Opel énsmile Men du kan da være heldig at det stadig virker efter lang tids brug, men det er ihvertfald ikke sådan noget du skal fokusere på når du vælger sav.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis