FireFox 3 - ekspert hjælp søges

Jeg bruger altid Firefox, især nu hvor nr 3 er udkommet og hastigheden er sat op.
Blandt andet henter den hurtigere radio ind end IE.
Men jeg kan ikke få et ordenligt vindue til at høre f.eks. P3
Du kan se på vedhæftet billede at jeg i IE kan skrue op og ned for lyden men det kan jeg ikke i FF3
Nogen der kan fortælle hvad jeg skal have for plug-in i FF3 for at kunne skrue op og ned for lyden ??

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg bruger altid Firefox, især nu hvor nr 3 er... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Svend Erik Bertelsen den 20-07-2008 10:46

For øvrigt: hvis jeg kopierer dit (døde) link til åbning i Firefox 3, så går denne browser i smadder. Men ellers er den nye netradiodel bedre end den gamle.

Det undre mig meget. Jeg har ingen problemer med at åbne linket i Firefox 3 - den streamer fint - har testet det både på inder- og ydersiden.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Hej René.

Den netradiodel, som du viser et screenshot af, har jeg ingen problemer med at starte op i Firefox - altså når jeg klikker på det DR-link, jeg har gemt under mine bookmarks. Det er udelukkende, hvis jeg kopierer dit link til adressefeltet, der går noget galt i Firefox.

Men det undrer mig, at dit og mit link er dødt, mens de andres indsatte links virker fint? Og jeg forstår dig sådan, at mit indsatte link virker hos dig, eller har jeg misforstået noget?

Svend Erik

Bygningssnedker

Hej Svend Erik,

Ja, det er korrekt forstået. Både det link du referer til i dit indlæg og mit eget fungerer fint uden at Firefox crasher. Jeg ved så ikke om du har nogle addons/plugins installeret i din Firefox opsætning, der får Firefox til at køre ustabilt, når den åbner siden. Men ellers kan jeg lige dobblet tjekke igen, når jeg kommer på arbejde i morgen.

Med venlig hilsen,
René Jensen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis