Apollo 32 TT

Jeg har lige købt en Apollo 32 TT og mangler den danske beskrivelse fra værftet, som fulgte med alle både fra dette nu lukkede værft.
Jeg mangler også en målsat skitse/tegning med "højde, længde og bredde", idet jeg leder efter en vinteropbevaring, hvor porten skal være høj nok.
mvh
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra oskosk

Jeg har lige købt en Apollo 32 TT og mangler den danske beskrivelse fra værftet, som fulgte med alle både fra dette nu lukkede værft.
Jeg mangler også en målsat skitse/tegning med "højde, længde og bredde", idet jeg leder efter en vinteropbevaring, hvor porten skal være høj nok.
mvh

Hvis du har købt båden, forstår jeg ikke hvad du skal med målene fra værftet, du har vel en tommestok ???

V.h. Håndværkeren
hvad med målebånd.!
af den mekaniske type
eller
af den lasser type
eller
af den ultralyd type.!
Hvis den ligger i vandet er det vel ikke så let at måle højden, men man kan jo smutte i et par badebukser og så måle hvor langt ned den stikker... Over vandlinje er den let at måle.
Men er der ikke nogen der har lavet en hjemmeside over modellen?? Selv min sjældne flirt 20 har en lille fransk hjemmeside.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Tjaah, jeg har fået mange gode, intelligente og velmente råd på denne side og fået løst flere problemer og havde vel håbet, at det var niveauet !!!
Jeg er enig i, at "han" er "trættende" og man skal vel blot konstatere, at ingen er forpligtet ud over de evner man besidder !!
Annonce
Lige et tip hvis du søger på www.google.dk søg med denne streng
"Apollo 32 TT" -annonce -verde -sale

De ord du sætter i "citationstegn" vil den finde den samme sætning i.
alle de ting du sætter "-" (minus) foran vil google så sorterer fra. Det kan tage lidt tid lige at finde salg og annonce på de forskellige sprog. Men det skulle gerne ende op med at du kun får de sider der omhandler din båd uden om salgs annoncer.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Nu vil jeg hjælpe dig lidt oskosk, jeg gad bare ikke lige rende på loftet den anden dag.
Konstruktør Baess Boat.
Konstruktions år 1970
Dimentioner: længde 9,70 m.
Brede 3,12 m.
Dybgang 0,85 m.
Vægt uden motor 4000 Kg.
Der er ikke opgivet noget om højden på båden, det gør man aldrig men nu kan du måle fra vandlinien og opefter hvorefter du lægger 0,85 m. til, så skulle du have det totale mål.
Hvis du selv vil finde mere om den har jeg oplysningerne fra Båd Revyen 1981.
Hvis du er interesseret i en kopi kan du lægge en PM til mig med din I-Mail adr. så vil jeg sende den via mail.

V.h. Håndværkeren
Hej
Jeg har også en Apollo 32 - også uden værftbeskrivelse -, så hvis der lykkedes dig at finde den, er jeg meget inreresseret i en kopi
Mvh John Andersen
Hej
Jeg har også en Apollo 32 uden værfthåndbog, så hvis du fandt den på loftet er jeg meget interesseret i en kopi
Mvh John Andersen
Skrevet af John Andersen på 10 okt 2009 12:48
Hej
Jeg har også en Apollo 32 uden værfthåndbog, så hvis du fandt den på loftet er jeg meget interesseret i en kopi
Mvh John Andersen

Hej John.
Som du kan se oppe i venstre hjørne af indlægget, er det over et år siden jeg har beskæftiget mig med denne tråd. Jeg fandt kun de oplysninger som jeg har beskrevet, de er hentet fra en ældre Bådrevy.

V.h.  Håndværkeren

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis