Benzin i i olie på en briggs og stratton motor

Hejsa

Jeg har en 12.5 hk motor på min plænetraktor. Den har her efter sidste gang den blev brugt fundet på den kedelige ide at den vil lege totakt motor og blande olie og benzin sammen. Ulempen er bare at det forgår inde i selve motoren dvs. det havner i bundkaret.
Hvilket så også betyder at efter en dag eller 2 så begyndte den at hælde blandingen ud af motoren, da den tilsyneladenden havde fået fyldt det hele op. (Den havde næsten fuld benzin tank) Og i længden er det jo ikke nogen speciel sund coctail for motoren.
Nogen der kunne have en idé om hvordan benzinen kunne finde vej fra kaburatoren og ind i selve motoren. Sidder der en pakning et eller andet sted som kan foresage det, eller kan det kun skyldes en revne i motorblokken hvilket jo så også betyder den er færdig. :-(

Mvh René
Hejsa Jeg har en 12.5 hk motor på min... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har også været ude for at en rensning af svømmerventilen ikke gav det ønskede resultat, og sætter nu en slangeklemmetang på benzinslangen, når jeg er færdig (Kommer dog i dette øjeblik i tanke om at det glemte jeg vist i forgårs! )
Endlösnung må være en rigtig benzinhane, som de fleste ældre traktorer er udstyret med.

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis