Hjælp til 4-takts chopper 45 karburator!

Hejsa alle her indesmile

Har sådan en Kindroad 45 chopper som virkelig er en lækker sag, der er bare et problemet, som lyder:

Da jeg fik den kørte den som en drøm i alle 4 gear, men så begynde jeg at stille på bezin og tomgangsskruen ( tror jeg de hedder, de sidder ved siden af hinanden på kaburatoren ) fordi den ikke kørte helt ordentligt! så knæk bezinhanen men den er blevet skiftet, Men problemet lyder i, at når man har kørt 200meter, i fx 2 gear, så dør den ud, selvom man har bund gas, hvis man er så heldig at nå i 3 gear, så dør den så snart du kommer i 3 gear, så dvaler den stille og rolig ned indtil den dør:'/

Det skal siges at alt er standart på den, dog er studsen blevet boret lidt større, men skulle ikke havde nogen betydning:S

noget der kan hjælpe?

kan godt tage billeder af karburatoen hvis det skulle hjælpe nogen?
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
du har nok skruet på ludtskruen som sidder ved siden af tomgangsskruen. Instillingen på den skal næsten være 100 % præcist. den må vist gå max en kvart omgang til en af sidderne hvis den ikke går så godt. Ellers kan det være at der sidder noget snavs i karburatoren der pludselig bliver suget op i stråle spidsen. Håber du kan bruge det til noget. Mvh Niklas Møller
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis