aircondition hjælp

Slangen er gået på min aircondition i bilen ..
Nogen der ved hvad jeg sådan cirka kan regne med af pris, hvis/når det skal repereres. Og evt. hvorhenne? (er selv fra Århus).
Er helt bilblank, og ved ærligtalt ikke om jeg skal af med 500, 1000 eller 5000 ?(eller mere?)

På forhånd tak.
Helene
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Helene....

Hvilken slange er der tale om? Og hvilken bil?
Hvis det er et normalt stiv rør, ligger de fleste kølemontører inde med den slags. Ellers skal du nok have et originalt rør. Der skal jo også fyldes nyt vædske på systemet bagefter.
Prøv at tage en snak med dit autoriserede værksted over tlf, de kan sikkert oplyse dig om prisen.

Anders
Citat fra andersj

Hej Helene....

Hvilken slange er der tale om? Og hvilken bil?
Hvis det er et normalt stiv rør, ligger de fleste kølemontører inde med den slags. Ellers skal du nok have et originalt rør. Der skal jo også fyldes nyt vædske på systemet bagefter.
Prøv at tage en snak med dit autoriserede værksted over tlf, de kan sikkert oplyse dig om prisen.

Anders

Hej Anders. Det er en toyota carina .. Ved faktisk ikke hvilken slange det er, men må nok hellere ringe rundt og forhøre mig..
Jeg er bare "nem at tage ved næsen" da jeg absolut intet aner - og har prøvet det før, så ville have været godt med et udgangspunkt smile
Citat fra newnew

Nogen der ved hvad jeg sådan cirka kan regne med af pris, hvis/når det skal repereres. Og evt. hvorhenne? (er selv fra Århus).
Er helt bilblank, og ved ærligtalt ikke om jeg skal af med 500, 1000 eller 5000 ?(eller mere?)

På forhånd tak.
Helene

Jeg bruger selv Renault/Volvo i Randers
de er hurtig efektiv og billig
Citat fra newnew

På forhånd tak.
Helene

Det bliver helt sikkert over 1000,-
Alene påfyldning plejer at koste omkring 1200,- Så kommer slangen og arbejdsløn til udskiftningen.sad
Har en kollega der lige har hældt kølemiddel på en bil. Det var slangen fra fordamperen der var gnavet over ude i motorrummet. Bilejeren arbejdede med hydraulikslanger til dagligt, så han lavede selv en samling. Min makker trykprøvede og godkendte.

Jeg har hørt historier om almindelig vandslange når det var kritisk... men den kan jeg altså ikke anbefale!!

Prøv bare at køre ind til enten en autoforhandler der både kan lave reperationen, og fylde kølemiddel på. Eller prøv at køre ind til et kølefirma. Der er nogen af dem der kan lave slanger selv.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis